was gisteren bij marleen geweest zij is zilversmid http://www.bitsandspurs.nl intresant om haar aan het werk te zien,ze maakt mooie zelfgemaakte dingen voor de western sport. ze gaat steeds verder hierin,haar colectie wordt steeds uitgebreider,ik had zoveel mooi dingen gezien kwijl maar ze is op het moment zo druk dat mijn bestelling bij haar net effe iets langer zal duren.ze heeft inmiddels nu ook haar eigen winkeltje erbij in geffen,echt een luxe winkel,hij is dan wel niet zo groot als de grootste van brabant maar zeker zo gezellig,echt alles te krijgen,van hunterzadels tot de beste merken westernzadels.
ikzelf heb iets speciaals besteld,een armband geheel naar eigen smaak.
verder kon ik het niet laten om een mooi halster met touw mee te nemen,zo 1 met westernachtige gespen erop,en verzacht met neopreen.
fanci staat er nu weer stoer bij.
eind vande mnd vanaf de 20 ste gaat ze haar eerste actie week houden in haar eigen winkeltje,heb mij dan laten vertellen dat iedere klant een waardebon van 5 euro en een presentje gaat krijgen.
Nou ik ben er hoor marleen!!
is iemand van bokt al ooit bij marleen wezen kijken?
zeker een aanrader om dat dan te doen.niet alleen voor haar vakmanschap alleen,maar zeker om ook gezellig te schoppen
;D