[WN] bij marleen geweest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fanci

bij marleen geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 08:40

Lachen was gisteren bij marleen geweest zij is zilversmid http://www.bitsandspurs.nl intresant om haar aan het werk te zien,ze maakt mooie zelfgemaakte dingen voor de western sport. ze gaat steeds verder hierin,haar colectie wordt steeds uitgebreider,ik had zoveel mooi dingen gezien kwijl maar ze is op het moment zo druk dat mijn bestelling bij haar net effe iets langer zal duren.
ze heeft inmiddels nu ook haar eigen winkeltje erbij in geffen,echt een luxe winkel,hij is dan wel niet zo groot als de grootste van brabant maar zeker zo gezellig,echt alles te krijgen,van hunterzadels tot de beste merken westernzadels.
ikzelf heb iets speciaals besteld,een armband geheel naar eigen smaak.
verder kon ik het niet laten om een mooi halster met touw mee te nemen,zo 1 met westernachtige gespen erop,en verzacht met neopreen.
fanci staat er nu weer stoer bij.
eind vande mnd vanaf de 20 ste gaat ze haar eerste actie week houden in haar eigen winkeltje,heb mij dan laten vertellen dat iedere klant een waardebon van 5 euro en een presentje gaat krijgen.
Nou ik ben er hoor marleen!!
is iemand van bokt al ooit bij marleen wezen kijken?
zeker een aanrader om dat dan te doen.niet alleen voor haar vakmanschap alleen,maar zeker om ook gezellig te schoppen OK dan!

ElsJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:57

Wauw Wat een mooie spullen. Voor de 2 gewone bitten en de buckles. Maar tis vast ook prijzig niet?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:52

Ben er nog niet geweest, maar ze maakt inderdaad verdomd mooie spullen. Prijzig spul, is het vast wel waard, maar mijn portomonnix is niet zo dik op het moment Haha!

lilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:47

xono ik heb je een pb gestuurd over prijzen.

groetjes lilian

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 13:01

Hartstikke fijn, maar ik heb geen pb gekregen ;D

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 13:06

fanci schreef:
is iemand van bokt al ooit bij marleen wezen kijken?
zeker een aanrader om dat dan te doen.niet alleen voor haar vakmanschap alleen,maar zeker om ook gezellig te schoppen OK dan!

Ik heb haar volgens mij wel eens op een beurs of wedstrijd zien staan. Werkelijk om te kwijlen zo mooi.....
Meestal loop ik dan maar hard door.........ik heb namelijk geen gat in mijn hand, mijn hele hand is gewoon weg......

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:23

Ben nog nooit bij haar geweest maar, ze maakt zeer mooie spullen !

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:53

wiebe heeft spoorriempjes bij haar laten maken , speciaal naar zijn wens!
ja dta kost wat maar dan heb je ook wat!
netjes geleverd door haar en op gestuurt nog wel, wij zijn erg tevreden!
groeten silvia

lilian

Re: bij marleen geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:31

Hoorde ik vanavond op de manege van ons

morgen ziin we open tot 21.00 uur. voor iedereen een waardebon van 5 € en een cadeau van Cowboymagic plus 10 % korting op alle produkten behalve de handgemaakte artikelen. verder hebben we nog happy hour, dus een drankje en een hapje.

Rijkweg 24
5386 ld GEFFEN
A50 tussen s-hertogenbosch en Oss