Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ladyblues16 schreef:Het lijkt wel alsof ze denken dat het een verschil in zadel en hoofdstel is.
~~}> vera schreef:Ohw, is dat het niet dan![]()
Als je een paard een springzadel oplegt kan hij toch springen?
En als je hem een tuig omdoet dan loopt hij toch zo weg met de kar?
Dus als je hem een westernzadel oplegt kun je best leuk kojbojtje spelen hoor![]()
~~}>
piggeljay schreef:welkom op bokt en geloof me naast de recreatie ruiters rijden de meeste hier op hoog niveau western, en de meeste weten ook best welk bit en hoofstel ze nodig hebben, alleen soms hé soms heb je een probleem en ook een vraag. daar zijn we voor op bokt om elkaar te helpen.
maar dan wil ik weleens weten op wat voor hoog niveau krijg je les? want met zo'n hoog niveau trainer kan je ons waarschijnlijk allemaal helpen
, ondanks dat ik niet serieus Western rij
. Ik ben wel degelijk geïnteresseerd in de manieren van lesgeven en hoe de lessers dit ervaren.
). 
ladyblues16 schreef:Ik ben sinds kort een beetje aan het rondkijken op dit forum en vind dat de meeste mensen hier de westernsport echt onderschatten. Het lijkt wel alsof ze denken dat het een verschil in zadel en hoofdstel is, maar ik rij nu zelf een aantal jaren western en krijg op hoog niveau les en wil ff duidelijk maken dat western een hele geraffineerde rijstijl is en als mensen advies geven ze eerst maar eens moeten leren wat de western allemaal inhoud.
oh nee, heb nog geen advies gegeven
maar welkom in ieder geval.
Chantalleke schreef:Op een paard van 1.78?![]()
maar hallo Ladyblues16

ladyblues16 schreef:ik woon in Groningen en ben 18 jaar. Ik ben een aantal jaren geleden overgegaan van engels naar western. Ook ben ik geintereseerd in natural horsemanship.
ladyblues16 schreef:...maar ik rij nu zelf een aantal jaren western en krijg op hoog niveau les...