[WN] Hoby Skip Doc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Hoby Skip Doc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 20:35

Ik heb op de Veluwe Ranch in Hoendeloo op Skip leren westernrijden. Toen de manege failliet ging (of iig ermee stopte) zijn alle lespaarden verkocht. Nu zag ik dat er hier mensen waren die de paarden kenden. Heeft iemand enig idee waar Skip, volledige naam Hoby Skip Doc, is gebleven? Het was naar mijn weten een Quarter, muisgrijs van kleur.
Alvast bedankt Lachen

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:18

Heej !
Ik heb op skip zo'n buitenrit gereden! Dat was echt een heel leuk paardje Haha! Superlief! Ik weet wel dat ze allemaal verkocht zijn maar niet wie skip gekocht heeft. Veel succes met zoeken!
Groetjes Danielle

BlackSaamis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 11:23

Skip staat in Klarenbeek (bij [plaats]) bij een vrouw die ook een aantal andere paarden van de Veluwe Ranch heeft gekocht. Skip is al ongeveer een jaar voordat de Veluwe Ranch ermee stopte naar die vrouw toe gegaan, hij had last van een blessure waardoor de lessen te zwaar waren voor hem. Hij staat vlakbij Bussloo (plas bij [plaats], Voorst) en wordt naar ik heb gehoord, bereden door een ex-werkneemster van de Veluwe Ranch. De eigenaresse heb ik ook 1x hier op bokt gezien (paar maanden terug), maar volgens mij is ze echt zelden op bokt.
Als je wil, kan ik wel aan haar nummer proberen te komen.

Skip was trouwens inderdaad erg leuk , ik heb ook mijn eerste westernles op hem gehad! Was een mooi paard! Volgens mij red of blue roan.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 18:21

OOooohhhh wat fijn dat jij dat weet! Ik heb echt 2x maar in al die lessen die ik daar heb gehad op een andere gereden, 1x op Withita en 1x op Ramona. Romona was ook errrug gaaf. Maar voor de rest heb ik alleen maar op Skip gereden, wat een ge-wel-dig beest was dat. Liep heel fijn en was errug lief. Bedankt hoor! Heeft deze mevrouw ook een website toevallig? Want om haar nou te bellen en te vragen of ik langs mag komen vind ik ook weer zoiets. Ik ben iig al heel blij dat hij goed terecht is gekomen, van zijn arme hoefjes wist ik (iets met zijn voorbenen dacht ik). Kan ik weer fijn slapen Haha!

Kobus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:26

Wichita is nu Kobus en van mij Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:30

Volgens mij heeft ze geen website, maar ook dat kan ik wel even vragen aan iemand van mijn stal die daar wel eens lest. En volgens mij kun je haar best bellen, ze geven daar namelijk ook lessen (ik geloof van Camille).
Enne Ramona staat daar ook!!! En Lasco, Yankee, Jones enne...ehh, nog een paar.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 09:30

Jeeeee!! Wat ontzettend stoer allemaal!! Phoe! Volgens mij wil ik er wel eens een keer heen! Ik zou ook nog steeds een keer met Robert meegaan naar Marlies, ik mocht een keer een les meerijden! Ik vind Marlies namelijk, om het maar even bruut te zeggen, een erg tof wijf. Ze kan echt fantastsich lesgeven. Helaas heb ik ermee moeten stoppen omdat ik het niet meer kon betalen. Ik heb er wel keiveel aan gehad.
En Kobus, gefeli met je aanwinst! Ook dit paard vond ik erg leuk. Eigenlijk waren ze allemaal leuk daar Haha! Bibi ken ik helaas niet, sorry. Wel een mooi beest (kep stiekem in je profiel gekeken Haha!)
Zijn er nog meer mensen die een paard van ex-Veluwe Ranch in hun bezit hebben? Ben erg benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 09:58

Haha, ja Marlies is idd tof! Ze geeft ook echt heel erg fijn les OK dan! . Wat dat betreft vind ik het erg jammer dat ik nu niet meer in Otterlo sta...maar ja [naam] heeft het nu heel erg naar haar zin waar ze nu staat en t is super dicht bij mij! Lekker hele dagen buiten, blijkbaar erg lekker eten >;) enne...allemaal mensen die haar erg leuk en lief vinden! Ik rij voorlopig niet met haar, er is ongeveer een maand geleden HKO geconstateerd en ze heeft nu een compleet andere stand van haar hoeven gekregen door de orthopedische smid, ze stond veel te ver achterop... (fijn, dat je er zo achterkomt dat je smid zn werk niet helemaal goed heeft gedaan... Rolleyes hij wist t waarschijnlijk niet, maar is wel erg balen...), Bovendien is ze inmiddels erg zwaar, dus ja als er al een zwakke plek zit in een been, dan werkt die extra druk niet mee... Maar nog twee maandjes en dan...hopelijk een gezond veulen!!! Pling Het beweegt erg veel! Dus veel mensen willen even voelen...en [naam]...ach die vindt t heerlijk al die aandacht van mensen...misschien hebben ze wel snoepjes... Vingers aflikken
Ik dwaal geloof ik een beetje af...zal ik het telefoonnummer voor je vragen? Dan kun je misschien eens bellen en vragen of je langs mag komen!
Laatst bijgewerkt door Jessica op 13-01-05 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Kobus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 10:17

Desperado is ook in het bezit van een "bokker".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 10:27

Klopt! En Buck en Fandango ook...

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 12:40

Nou Skip, als je dat nummer zou willen regelen? Heel graag! Dan kan ik altijd nog kijken of ik het lef heb om te bellen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:29

Is goed hoor! Ik zal het aan mijn stalgenootje vragen zodra ik hem zie, en dan pb ik m wel even! Enne...als je dan toch in de buurt bent, kun je ook [naam] irl komen bewonderen! Haha! Over 2 maanden misschien wel met veulen!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 16:41

Oohh!! Daar hou ik je aan Haha! Ik heb net mijn vriend verteld dat ik Skip had gevonden, die weet wel dat ik er altijd op reed, en het eerste dat ie zei was: dus hij leeft nog! Wij dachten namelijk dat Skip dood was, omdat niemand hem met die blessure wilde kopen. Hij was ook blij, en wilde mee om hem op te zoeken. Dus dan komen we jou ook stalken Haha! Misschien kan ik Robert ook meteen meevragen, voor extra gezelligheid Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:44

Ja gezellie!!! Kan Robert gelijk de voerbak zien die hij zo mooi met rubber had afgezet ([naam] is luchtzuiger). Die hing eerst in Otterlo, maar die hangt nu dus bij [plaats] haha!!!