[WN] Hebben jullie tips voor westernrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Hebben jullie tips voor westernrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 20:26

Hallo allemaal

Ik ga in de zomervakantie weer op vakantie men pony kan dan niet mee. Dat vondt ik niet leuk Huilen Dus toen zeiden mijn ouders dat ik daar western les mocht nemen voor een paar keer maar ik ben alleen maar dressuur springen en voltige gewend ik wil graag al wat meer dingen weten over het western rijden en hoe je een beetje moet rijden enzo dus als jullie mij daarmee willen helpen OK dan! en mij tips of dingen willen vertellen over het westernrijden dan wil ik dat graag horen Clown Wat is het makkelijkste leren rijden bij western op een grote of een kleine pony want ik ben 13 jaar en 1.63 kan op zich best goed rijden enzo en ben een kleine pony gewent een C pony Ik heb ook vrij lang op een D pony gereden hoor Knipoog

Alvast bedankt Knipoog Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:27

Als je daar westernles krijgt denk ik dat de instructeurs je daar prima zullen helpen

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 20:30

Ja dat hoop ik ook wel ja maar het is gewoon een vraagje Knipoog

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:32

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:00

ik weet niet wanneer je op vakantie gaat,
maar misschien kun je voor die tijd eens bij een clinic van rieky young in
vorstenbosch gaan kijken!!heel interessant hoor.zij
is ook de beroerdste niet om je er wat over te vertellen
denk ik.en allen van kijken en luisteren leer je ook al heel veel.
succes ermee

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:09

Ik weet niet wat voor lespaarden de manege heeft waar je gaat lessen, dus denk ik niet dat je veel keuze gaat krijgen tussen grote en kleine pony's. Als het paard maar goed is opgeleid dan kom je een heel eind. Bereid je voor dat het allemaal wat anders gaat dan met de dressuur, en geef jezelf een paar lessen de tijd om te gaan wennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:54

Yep, ik heb wel een simpele tip: geen rijlaarzen aandoen. Zit beroerd in een westernzadel. Bergschoenen met hak rijdt veel lekkerder.