Trinity schreef:Weet iemand hoie het gaat met Esmeralda Sok????
Ik weet dat ze een nieuwe stal aan het bouwen was maar ik hoor niks meer van dr iemand iets.
Yup, de bouw van de nieuwe manege is in volle gang (in de buurt van Zeist). Ik les op de White Socks Stables, maar weet niet helemaal van de (cowboy)hoed en de rand, maar kan wel vertellen wat mij ter ore is gekomen.
Het gaat echt groot worden, met wedstrijdformaat binnenbak met tribunes, restaurant, winkeltje etc. etc. De bouw loopt wel in fases. De eerste fase moet nu bijna klaar zijn (laatste wat ik hoorde was eind januari, maar het zou me niets verbazen als het februari wordt); dan staat de binnenbak er grotendeels, met een aantal stallen. Dan verhuist de White Socks Stables populatie vanuit Soest naar de nieuwe plek, en zal langzamerhand het bestand aan klanten en paarden groeien. Volgens mij was de planning dat dat het in juni echt gereed is en feestelijk geopend gaat worden (maar de meeste planningen lopen natuurlijk uit). Als we verhuist zijn wil ik dat wel op Bokt melden (of maak ik dan reclame?).