[WN] red pebbles

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin1979

red pebbles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 10:48

Hallo,

Heeft iemand misschien wat informatie over de hengst red pebbles? Karakter en vooral foto's?
Ik had deze vraag ook al eerder op bokt gezien, maar ik dacht ik zet hem even bij western.

Groetjes Karin

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:55

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:01

schat van een paard, heerlijk koel in het hoofd maar degene die je alles over hem kan vertellen is natuurlijk zijn eigenaresse en die vind je met de info in beovenstaand berichtje

flow1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 13:16

Ik heb ook een red pebbles afstammeling, heerlijk paardje cool en eerlijk. Pebbles zelf is een erg gaaf paardje.

zuidema

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:17

wij hebben ook een afstammeling van red pebbels, een heel leuk paardje super karakter. Hij is nu 5 jaar en een mix met een new forrest. Ooit van internet af gevonden en gekocht, we hadden niet beter kunnen wensen.

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:31

Mijn paard stamt ook af van red pebbles en het is een heel lief paardje Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 17:41

Laat ik nou bij Red Pebbles op stal staan Haha!
Pebbles is een heerlijk paard, ook een heel grappig paard
Ik heb nu op 4 red pebbles nakomelingen gereden en ze waren allemaal helemaal super. Fijn karakter en een ijzersterke achterhand is iets wat ze allemaal in gemeen hebben. Eigenlijk moet je gewoon eens langskomen om hem in levende lijve te zien

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 21:02

Karin,

Wat Xono zei is helemaal waar. Meerdere mensen kunnen dat bevestigen. Maar het is toch mooier als je hem zelf in levende lijve ziet. Bel maar voor een afspraak als je tijd/zin hebt.Op mijn website staan ook wat foto's en info.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:49

XoNo schreef:
Laat ik nou bij Red Pebbles op stal staan Haha!

Ja joh? Sta je op stal? Heb je geen "gewoon" huis dan? Haha! Knipoog
Nee, maar zonder gekheid: ik heb ook een nakomeling van Red Pebbles op stal staan (die van mijn broer) genaamd Chip of Chipola (Stanley) en is ook ontzettend lief, braaf en cool! OK dan!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:04

Ik heb OOK nog een gewoon huis! Luxe hè? *LOL*

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:32

Yep, sommige mensen hebben echt alles! Haha!

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:43

Yep, wij hebben ook een Pebbles-kind uit een haflinger-moeder. Een geweldig paardje, lief, werklustig en leergierig. Tot op de dag van vandaag nog nooit spijt van gehad dat ik 'm gekocht heb. Ik kocht 'm toen hij 2 maanden was en hij is nu 5. Een geweldige lieverd !!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 09:28

Vrienden van mij hebben een bijna 2 jarige redpebbles hengst. Ik doe hem zo'n 2x in de week en ok, hij is jong, maar echt een schat van een paardje!

zuidema

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 16:15

Even een grappige vraag: Heeft red pebbles grote oren?
Want die van ons nl wel haha.
Staat wel heel komisch.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:06

Pebbles heeft normale oortjes. Golden Boy en Magic hebben hele kleine oortjes, waardoor die van hem al gauw wat groter lijken Haha! Maar ze zijn niet overdreven groot, gewoon normaal. Past goed bij de rest van zijn hoofd *LOL*

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 01:31

rookie schreef:
Yep, wij hebben ook een Pebbles-kind uit een haflinger-moeder. Een geweldig paardje, lief, werklustig en leergierig. Tot op de dag van vandaag nog nooit spijt van gehad dat ik 'm gekocht heb. Ik kocht 'm toen hij 2 maanden was en hij is nu 5. Een geweldige lieverd !!!

Volgens mijn ken ik hem! Heeft hij een tijdje bij Karin van Bekkum in de opfok gestaan?

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:24

Ja dat klopt. Hij heeft ongeveer zo'n 1,5 à 2 jaar bij Karin gestaan en toen zijn we verhuisd naar provincie Groningen. Nu staat hij sinds een jaar bij z'n vader en allemaal broertjes en zusjes op stal. Kan ook haast niet geloven dat 'ie dit jaar alweer 5 wordt!!!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 01:06

Wij hebben nu Red Pebbles Mac Cleans te koop staan, idd de zoon van!
Grappig dat ik dit topic nu zie!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 05:38

rookie schreef:
Ja dat klopt. Hij heeft ongeveer zo'n 1,5 à 2 jaar bij Karin gestaan en toen zijn we verhuisd naar provincie Groningen. Nu staat hij sinds een jaar bij z'n vader en allemaal broertjes en zusjes op stal. Kan ook haast niet geloven dat 'ie dit jaar alweer 5 wordt!!!

Grappig!! Hij heeft samen met mijn, nu bijna, 5 jarige gelopen, toen waren het nog veulentjes! Ik heb jou daar denk ik ook rond zien lopen toen.....come and think.....was jij ook niet op de Dutch Paint Horse feest Verward

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 10:50

Mmmmm, tja.... ik was idd op het DPHC-feest en heb er de sterren van de hemel gezongen, hahaha. Haha! Haha! Maar sorry, kan me jou ff niet voor me halen. Bloos Bloos Wat ik nog weet van Rookie z'n inscharing bij Karin is dat er een heel lief klein inimini veulentje stond die regelmatig een wandelingetje op de weg ging maken en een paintje die ik toen niet zo mooi vond en heel oneerbiedig "Ugly" noemde, hij daar altijd naar luisterde en toen ik 'm later een keer weer zag vond ik het een geweldig mooi paardje, maar die is verkocht geloof ik door eigenaresse. So tell me.... who's Ods???

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:59

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:59

cijsalover...nee, die bedoelen we echt niet Haha!

Rookie: Ods is Patricia, ze zat aan hetzelfde tafeltje als wij, ze was er samen met Corine (jeddah)...ring any bell?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:54

Xono heeft helemaal goed!! Ik had vanmorgen echt een moment!! Toen was je haar veel korter!!

Ik denk wel dat je onze Snap bedoelt dat was de jongste toen en wij waren de enige die onze veulens er nog eens uithaalde. Misschien herken je haar zo?
Afbeelding
Rookie staat er ook nog half op! Ik heb wel fotos met Rookie er helemaal op maar niet ingescanned. Er stond inderdaad een lelijke Paint tussen (die ik volgens mij ook Ugly noemde Bloos! ) Is dat echt nog wat geworden Verward Snap is een hele dame geworden, dus het is helemaal bij getrokken Knipoog Dit was haar eerste dag in de groep.

En je hoeft mij niet te vertellen dat jij degene was die aan het zingen was.....geloof dat iedereen dat nog hoort in zijn oor Bloos Haha!

Aangezien jou Rookie een Red Pebbles is blijven we lekker ontopic toch Schijnheilig

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 12:26

Ik heb ook een zoon van red pebbles en een kwpn merrie. staat in de verkoop zoals de meesten weten maar hij heeft een prima karakter van zn pa geerft. heeft geen krimp gegeven met inrijden en is heel braaf en rustig. tis jammer dat ie wegmoet want was dr erg blij mee Knipoog

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:50

XoNo schreef:
cijsalover...nee, die bedoelen we echt niet Haha!

Rookie: Ods is Patricia, ze zat aan hetzelfde tafeltje als wij, ze was er samen met Corine (jeddah)...ring any bell?

ahhaah neej was oook geintje Tong uitsteken