[WN] geldprijzen bij WRAN wedstrijden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Henla

geldprijzen bij WRAN wedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 20:38

Waarom worden er eigenlijk geen geldprijzen weg gegeven bij WRAN wedstrijden? Of dan ten minste een leuke zweetdeken ofzo
Als je kijkt naar wedstrijden van de NQHA is daar geld te winnen en ook bij de futuruties is er geld te winnen.
Ook bij veel dressuurwedstrijden is er vaak wel geld te winnen of een deken ofzo. Vaak zat ook een combinatie van beide
Maar waarom bij de WRAN niet?

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 20:52

Bij de Futurity's gaat het om het geld dat is de Futurity geen geld geen Futurity.
En er wordt best wle weg gegeeven het moeilijke is vaak dat je een sponsor ofzo moeten hebben die dat natuurlijk financieert en das best moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:55

Ik win best grappige dingetjes hoor. Laatst nog een mooi stel showsporen gewonnen, en de keer daarvoor eigenlijk een zweetdeken. En de keer daarvoor een leren halster. En dan nog een paar waardebonnen.
Maar daar moet je dan wel allround voor starten, dus je bent ook een smak inschrijfgeld kwijt...
Die lintjes en bekers kunnen me gestolen worden Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:58

Geen flauw idee, ik zou het een goede zaak vinden Lachen

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:14

Ik heb al heel wat WRAN wedstrijden gereden en heel vaak leuke prijzen gewonnen. Soms geldprijzen, zoals bij een jackpot maar meestal gebruiks- en verbruiks artikelen zoals bv. halster, wormenspuit, shampoo, vliegenspray enz. enz.
Er zijn dus wel degelijk naast de bekers en linten leuke prijzen te winnen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:20

Sorry, maar gebruiksartikelen vind ik niks. Als ik het nodig heb, heb ik het namelijk al Haha!
En een jackpot hmm ja, dat wel Lachen

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:21

Ik heb een keer een zak voer gewonnen Haha! was well ff een gesjouw met de ere ronde Clown

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:23

wij hebben dan geen wran wedstrijden maar we hebben altijd extra prijsjes naast de bekers en linten, afgelopen jaar hadden we een mooie sspiegel van het onderdeel dat gewonnen werdt, een 1/5 staatslot (dus wie weet hoeveel geld je dan wint!) en een emmer voer, voor de poedelprijs hebben we ook meestal een prima baal hooi Haha! , altijd leuk!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:33

Bij ons heb je linten, bekers, gebruiksvoorwerpen ( eventueel) en kadobonnen. En Jackpot klasses met genoeg geld.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:39

smax schreef:
Ik heb een keer een zak voer gewonnen Haha! was well ff een gesjouw met de ere ronde Clown

Dat vind ik altijd zo'n stomme prijs! Alsof ik mijn paarden 1 zak voer van een heel ander merk even tussendoor ga voeren.

Persoonlijk hou ik juist van lintjes en bekers , net als Romkabouter heb ik wat ik nodig heb meestal al en is het niet altijd je eigen smaak natuurlijk. De linten en bekers hang en zet ik op stal neer, vind ik juist een leuk gezicht!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:20

Ik heb ook eens een zak voer gewonnen!! Die kwamen ze toen thuis brengen!! Mijn moeder ontving het en ik ging later kijken wat voor een voer het was. Bleek het de verkeerde zak te wezen dit was namelijk duiven voer Clown Vork

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:00

henla_tent schreef:
Waarom worden er eigenlijk geen geldprijzen weg gegeven bij WRAN wedstrijden? Of dan ten minste een leuke zweetdeken ofzo?

Het ligt denk ik meer aan diegene die de wedstrijd organiseren.
In Middenmeer heb ik een paar keer een wran wedstrijd gereden en daar werden aardig wat extra prijzen weggegeven naast de rozetten en bekers. E.e.a. heeft ook veel te maken met sponsoring. Tja en als je dan een sponsor hebt die in duivenvoer doet.... Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:19

CounTree schreef:
Tja en als je dan een sponsor hebt die in duivenvoer doet.... Haha!

Verkeerde zak gewoon. En die duiven maar paardenvoer eten

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 18:33

Ook leuk een zak duivenvoer Haha!