Hoi, Zijn er ook maneges(?) waar er western-les wordt gegeven? Het lijkt me best leuk om lessen te volgen maar heb geen eigen paard. Zijn er hier ook bokkers die dus western rijden maar zelf geen paard hebben en dit dus doen op een manege?
Nanka bij ons in de buurt zijn weinig westernmaneges waar les wordt gegeven. Bij Constans van der Linden kun je westernles krijgen. Zij zit in Neuenhaus net over de grens. Dan is er nog in Isodorushoeve een nieuwe manege. Hoe die is weet ik niet. En Verderop bij Holten in de buurt geeft Johanna Vellinga nog les. De andere mogelijkheden zijn allemaal veel verder weg.
nanka
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-05 10:20
Anya ik zag inderdaad over de grens iets van Lucky Bar Ranche. Ik zag daar ook fotos van jou? Rij jij daar ook of heb je daar gereden?
Anya
Geplaatst: 05-01-05 10:27
Ik heb daar enkele jaren in pension gestaan... Er staan oude foto's op die site (toen ik nog dressuur reed). Constans geeft mij nog steeds westernles. Ze komt daarvoor op zaterdagochtend naar de Lutte, maar als je geen eigen paard hebt, zul je naar haar moeten als je daarvoor kiest. Ze heeft wel 2 lespaarden.