[WN] Nice Guy OF Clever Guy ?…..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sablou

Nice Guy OF Clever Guy ?…..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 16:24

Enkele maanden geleden werden alle commerciële acties hier op Bokt - terecht - op de vingers getikt. De moderatoren bij Bokt vonden dat het forum niet voor reclame moest worden gebruikt.

Op zich een leuke gedachte om de Nice Guy eens in het zonnetje te zetten. *LOL*

Het gaat mij ook niet om de Nice Guy, maar meer om de Clever Guy, die met een kinderlijk eenvoudige truc de Nice Guy weet te gebruiker als voorruiter van zijn reclame actie. Ik moet zeggen, heel clever gedaan:

Oeps … Bloos! we kunnen het niet meer voor ons houden….we zullen het maar eerlijk zeggen…. Schijnheilig wij zijn de sponsors van dit zadel…..en als je wil weten wie we zijn, waar we onze winkel hebben en wat we zo al allemaal verkopen, klik dan even op ons onderschrift…..

Wat een mooi gebaar. Positief, positief. Vervolgens barst het publiek in juichen los OK dan! OK dan! . Het applaus duurt zo’n 50 regels en maar liefst 1000 Bokkers bekijken dit bericht. Een 2e topic, nog eens X honderd views. En niemand van de Moderatoren grijpt in.

Ik heb niets tegen Westernworld. Eigenlijk heel knap om op deze manier toch even half westernland te benaderen. 1:-0 voor Westernworld. Ik wou dat ik het bedacht had. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat hier om gelijke monniken, gelijke kappen.

Jammer Bokt.

MVG Louis (nog zonder link in het onderschrift).

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 16:54

Ik ga er zelf inmiddels al maanden vanuit dat 'de' westernbokker niet dom is en echt wel weet waar alles te halen is.
Dus ik denk niet dat zo'n topic voor extra inkomsten etc zou zorgen.

Maar ik begrijp uit je stukje dat jij dus sowieso niet de anonieme andere donateur bent? Ik had zelf wel in die richting zitten denken maar dan moet ik weer even verder puzzelen Lachen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:13

ik begrijp het niet helemaal, bedoel je dat westernworld (wat is dat precies?) doet alsof zij het zadel voor dit goede doel beschikbaar stellen maar dat jij dat eigenlijk doet?
edit: laat maar ik zie nu het andere topic, ben een paar dagen weggeweest en loop nog niet helemaal bij Bloos

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:34

Citaat:
Ik heb niets tegen Westernworld. Eigenlijk heel knap om op deze manier toch even half westernland te benaderen. 1:-0 voor Westernworld. Ik wou dat ik het bedacht had. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat hier om gelijke monniken, gelijke kappen.

Ik begrijp wat je bedoeld Sablou.......
Misschien maar ook zo'n leuke actie doen of meedoen! Haha! Clown

Citaat:
MVG Louis (nog zonder link in het onderschrift).

...en van mij mag je gerust een commerciele onderschrift maken. Schijnheilig
(overigens tip van een mod!)

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:40

Geloof me of niet maar zelfs ik vind dit topic te zielig voor woorden.
Boos! Cool

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:41

volgens mij is hier ook sint janskruid nodig, jeetje zeg wat een hoop gezeik, laat iedereen nu lekker doen waar ie zelf zin in heeft

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:44

Blaze schreef:
Geloof me of niet maar zelfs ik vind dit topic te zielig voor woorden.
Boos! Cool

zakdoekje????? Clown Verdrietig

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:31

Ik vind dit ook te triest voor woorden Stoom uit je oren
Of Westernworld er überhaupt beter van wordt vraag ik me af. Jij had ook zoiets kunnen doen Louis. Maar Rinus was je gewoon voor Clown

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:10

Euhm,...Sablou!!

Als je het zelf wil doen sponsor zelf dan *LOL* En anders moet je je harses dicht houden.

Rinus zegt gewoon eerlijk dat hun mede sponsor zijn van het zadel. EN aangezien het hele Nie Girl Gay, man of what ever! Hier op Bokt toch wel aardig speelt is het leuk dat hij het hier zegt!!!

Hij sponsort het toch. En jij heb ook wel genoeg reclame gehad na de NK voor de cheque's en zadel.

Zo laat iedereen in zijn waarde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:59

Wat een sneue reactie....
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van TS, die mede dankzij Horses en Bokt toch ook een aanzienlijke bekendheid geniet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 20:59

PS Chantalleke, de sponsor op het NK was trouwens Muys volgens mij, niet Louis, toch?

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:07

Chantalleke schreef:
Euhm,...Sablou!!

Als je het zelf wil doen sponsor zelf dan *LOL* En anders moet je je harses dicht houden.

Rinus zegt gewoon eerlijk dat hun mede sponsor zijn van het zadel. EN aangezien het hele Nie Girl Gay, man of what ever! Hier op Bokt toch wel aardig speelt is het leuk dat hij het hier zegt!!!

Hij sponsort het toch. En jij heb ook wel genoeg reclame gehad na de NK voor de cheque's en zadel.

Zo laat iedereen in zijn waarde.

Ik denk dat jij een verkeerde voor je hebt.
Maar hij heeft wel gelijk
En daarbij komt dat westernworld nu bekent maakt dat hij mede sponsor is.
Want lukt het niet via het ene kanaal om klanten te krijgen dan maar via een ander en kijk wie stemmen er en wie zijn het eens met de gang van zaken.
Juist ja veel ruiters die in het groepje mee deden met het lessen onder elkaar in Leusden

Een paar ruiters uit de nominatie buiten schot laten en kijk wie houd je over bekende van het zelfde groepje.

Vriendjes politiek of struisvogel politiek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:13

Aan de andere kant kun je dus ook redeneren dat dat groepje Rinus dus al lang kent, en dus ook de weg wel weet als ze bij hem een zadel willen kopen.
Laten we eerlijk wezen, we kennen Westernworld al eeuwen, en Rinus heeft dit niet puur nodig om reclame te maken. Ik ben er van overtuigd dat daar een stuk idealisme van hem EN de andere sponsor die nog steeds anoniem is of denkt te zijn, in zit.

Ik vind het echt weer iets voor Bokt om Rinus hier nu op aan te gaan vallen. Driewerf Gatverdamme voor Bokt....

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:15

Freckles schreef:
Ik denk dat jij een verkeerde voor je hebt.
Maar hij heeft wel gelijk
En daarbij komt dat westernworld nu bekent maakt dat hij mede sponsor is.
Want lukt het niet via het ene kanaal om klanten te krijgen dan maar via een ander en kijk wie stemmen er en wie zijn het eens met de gang van zaken.
Juist ja veel ruiters die in het groepje mee deden met het lessen onder elkaar in Leusden

Een paar ruiters uit de nominatie buiten schot laten en kijk wie houd je over bekende van het zelfde groepje.

Vriendjes politiek of struisvogel politiek

Omdat je in Leusden hebt meegedaan, bent wezen kijken or whatever heeft hier toch niets mee te maken? Dit was juist een initiatief om (weer dus) de westernsport vooruit te helpen. Veel mensen die niet perse in de wedstrijden rijden, hebben elkaar hier leren kennen en zeker niet met de opzet er zelf beter van te worden.
Dan zou elke reactie van Muijs, Westernworld of Sablou ook gezien kunnen worden als commercie. Terwijl toch veel mensen hier blij zijn met alle goede raad die door hun gegeven wordt.
Men gaat blijkbaar overal wat achter zoeken. Ik vind dit soort wantrouwen eerder een nare karaktertrek. Ga eens uit van een goede bedoeling, dan wordt je leven een stuk prettiger.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:08

Zielig topic Verward

bass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:25

wat is dit een flauw topic zeg.
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten!

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 22:44

Ik vind het een zielige reactie.

Ik zie trouwens het commerciele voordeel niet, voor 450 euri kun je 1500000 maal een banner boven in bokt laten verschijnen met link naar je site, dus ik ga er gewoon van uit dat Rinus + andere sponsor dit uit veel humanere gronden hebben gedaan als dat jij beweert. Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:06

Misschien kan TS zelf ook wat leuks doen en een leuke aanbieding op de veiling tbv Azie gooien
Valt me zowiezo op dat de "Western Hoek" daar nog niet echt vertegenwoordigd is.........
Hebben jullie niets leuks in de aanbieding Verward

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:12

iemand hier al goede voornemens??? IK weet wel een goeie voor een paar mensen hier,

ophouden met zeiken

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:14

Ik weet wel waar ik iig geen spullen ga halen Cool

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:18

heb nog een goed voornemen gevonden , misschien hebben sommige mensen er wat aan Haha!
ophouden met stoken Clown

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:21

Nou, als dat voornemens zijn voor het nieuwe jaar, heeft men dus nog een half uurtje ongeveer... Haha!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 23:28

Haha! beter laat dan nooit, alvast een gelukkig en gezond Nieuwjaar!!!!! aan iedereen, Clown

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 03:01

Chantalleke schreef:
het hele Nice Girl Gay, man of what ever! .
Nice Gay!? Nagelbijten / Gniffelen Haha! Clown

sablou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 03:04

Chantalleke schreef:
Euhm,...Sablou!!

Chantalleke, ik denk dat je een paar personen door elkaar haalt. Wij sponseren niet, niet op Bokt, niet op NK, NERGENS. Dus even je huiswerk doen.....

MVG Louis