Welke endurance-rit beste voor 1e keer ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Welke endurance-rit beste voor 1e keer ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 10:01

Ik mag van Manon ( OK dan! ) in 2005 wel een keertje endurance gaan doen. Dan wil ik een keer zonder startkaarten en lidmaatschappen meedoen in de kennismakingsklasse. We dachten zelf aan Holten, maar nu hoorde ik dat dat misschien niet de meest geschikte is om mee te beginnen, dat die rit zwaarder is dan de meesten denken.

Wat vinden jullie een geschikte eerste rit ?

(p.s. conditie is er nog niet bij mij dus niet al in maart...... Haha! )

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 10:02

De 28 km in Holten valt erg mee hoor! En het scheelt natuurlijk dat Maddox het daar al kent. Knipoog

Austerlitz 26 km (in april) is een aanrader om mee te beginnen en ook Zelhem 30 km (in mei) is prima te doen als eerste rit. Beide over vlak terrein, Austerlitz op bosgrond en Zelhem op zandpaden. En ook prima te doen als je zelf nog geen conditie hebt, dat had ik ook niet bij mijn eerste rit (mijn paard wel). Nagelbijten / Gniffelen

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 12:20

Ik denk dat Holten het meest geschikt is omdat dat wat later in het seizoen valt en Ingrid dus kan trainen Lachen. Ik vond Holten echt prima te doen.