[WN] hoedenmaat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margrietjuh

hoedenmaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 18:02

Ik heb een vraagje, namelijk:

Ik wil een westernhoed kopen en mischien bestellen via internet, nou moet ik wel even mijn maat weten natuurlijk, mijn vraag is dus:

Hoe kan ik thuis mijn maat opmeten? Verward

groetjes, Margriet!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:16

Haha! vraag ff welke maat Emma heeft, jij hebt dan volgens mij 2 maten groter Knipoog

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:49

dat is heel moeilijk, om via internet hoeden te kopen want het is net als bij het kopen van schoenen, de ene keer past maat 38 en de volgende keer moet je toch maat 39 hebben, en met hoeden gaat het nog eens met ½ en ¾ maten dus als je een hoed gekocht hebt en hij past niet hoe wil je hem dan ruilen? ga gewoon naar een western store en pas daar een hoed vaak kunnen ze hem met stomen en opvulling helemaal maken op jou hoofd maat want vergeet niet je hoofd lijkt ei rond maar zonder dat we het weten hebben we wel allerlei bulten en deuken in ons hoofd zitten waar je hoed nou net niet past of te ruim zit.
dus het lijkt goedkoper om je hoed via internet te bestellen maar pas op voor duur koop

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:13

nee hoor is niet moeilijk:
neem een meetlint doe die om je hoofd, in het midden van je voorhoofd,krijg je een aantal cm.
ga naar mijn site klik daar op conversielijsten en voila daar vindt je de hoeden maten. staat alles bij. succes!!!!!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:24

je kan ook gewoon een sentimetermaar rond je hoofd leggen en dat is dan je maat zelfde als bij een cap
Groetjes

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 15:57

smax schreef:
:D vraag ff welke maat Emma heeft, jij hebt dan volgens mij 2 maten groter Knipoog

hahah Bloos , mijn kopf Tong uitsteken is wel wat groter dan die van margriet hoor Haha! Tong uitsteken

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 18:23

Ok, nou in ieder geval bedankt voor de tips, en ik kan wel naar een store toegaan, maar ik zit ook met een bepaald budget, en aangezien dat niet zo heel erg veel is moet ik even goed zoeken.
Ik moet een hoed vinden van zo'n 50 euro. Dus als iemand daar nog tips voor heeft ergens in Friesland, zou dat ook fijn zijn.
En het moet dus een hoed zijn voor wedstrijden geen line-dance hoed met allerlei frutsels enzo, en het liefst een zwarte.
(nee ik ben niet veeleisend Schijnheilig )

En Cindy:
Ik heb Emma's hoed al gepast maar dan heb ik wel haast 2 maten kleiner Knipoog haha, ik heb niet zo'n groot hoofd.

En wat die capmaat betreft, dat is bij mij wel anders, want mijn cap is 59nogwat en als ik een hoed opdoe van 59 valt ie bijna over mijn oren.
Maar mischien dat er inderdaad ook hoeden zijn waarbij dat wel werkt.