Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daisywaisy schreef:Hallo,
Ik heb een vraag waarop ik antwoorden zoek.
Een vriendin van mij wees mij op dit forum en is zo vriendelijk geweest om mij even van haar internet verbinding gebruik te laten maken.
Ik heb eventjes rond geneust en wowie wat komen hier veel westernruiters bijeen zeg. Precies de personen die ik nodig heb haha.
Ik heb hier thuis een aantal stallen waarvan sommige verhuurt zijn als pensionstalling. Ik zit ongeveer tussen Esch en Schijndel in zeg maar.
Binnenkort zal er iemand weggaan waardoor er 3 stallen leeg komen.
Nu zit ik er over na te denken om wat meer te doen met western.
ik denk dan aan lessen te verzorgen op western paarden, maar ook lessen te verzorgen voor mensen die hun eigen paard meebrengen.
Op zich lijkt mij dat heel erg leuk, maar het heeft geen nut als er niemand is die hier iets in ziet. Er zit namelijk een heel georganiseer aan vast.
Dat is dus de vraag die ik wilde stellen. Zou dit voor mede westernruiters interesant zijn, en is er uberhaupt interesse hier in mijn omgeving, of kan ik mezelf de moeite van het plannen en regelen ervan besparen?
, ik heb een grote binnenbak voor de winter en nog een grote buitenbak voor zomers een roundpenn, stallen, maar vraag? nee
. ben ik te duur om de bak een uurtje te huren? nee ik vraag €4,50 per paard. slechte bodem? nee er ligt een glijbodem in waar je makkelijk meters in kunt glijden, stoffig? nee rondom zit windbreekgaas dus je hebt altijd een lekkere temperatuur.je kan geen les krijgen? ik heb zelf een trainer hier die je les kan geven of je mag je eigen trainer meenemen alleen wil ik dan wel eerst even met deze man of vrouw om tafel gaan zitten om de regels en voorwaarden door tepraten en om ook zijn of haar voorwaarden te horen.
dus kijk eerst goed of er vraag naar is voor je er aan begint en pas als je zeker weet dat je klanten krijgt dan kan je het doen, maar bezint eer ge begint zei mijn moeder altijd. had ik maar beter naar haar geluisterd

???

Daisywaisy schreef:Dat klopt. deze stal zit ongeveer 5 kilometer verderop.
Even ter verduidelijking. Het is een idee wat ik heb. Ik ben er dus verder nog niet mee bezig omdat ik eerst graag wil kijken of andere het idee ook leuk vinden.
Pas als blijkt dat het idee kans van slagen kan hebben, zal ik mij zelf gaan verdiepen in het uitwerken ervan.
Voorlopig is het dus belangrijk om antwoorden op mijn vragen te vinden.