[WN] Engelstalig artikel in de Quarter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Engelstalig artikel in de Quarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 15:18

Heeft iemand dit nog gelezen?
Lijkt wel alsof bokt toch veel wordt bekeken Tong uitsteken aangezien het o.a. ging over : hoe wordt je een goede trainer etc.
Ik vond het een zeer interessant stuk die toch wel een spiegel voorhoud aan trainers.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:48

Ik heb de quarter niet Lachen
Dat komt omdat ik geen quarter heb Lachen

Is dat artikel ergens online te lezen?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 15:49

Ik zal het je deze week wel even toesturen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 18:31

Dat is lief van je Lachen

Spotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 08:28

De Quarter is een blad wat ook voor niet Quarter eigenaren leesbaar is hè heeft niets met het stamboek te maken.

En zomaar een stuk kopiëren en verturen (of plaatsen ) heet volgens mij plagiaat plegen..

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 08:37

Niet zolang je het niet openbaar vertoont en weet ik veel wat allemaal.
Maar het is inderdaad geen blad van het stamboek.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 08:38

Eh Plagiaat is als je iets overschrijft of teksten van een ander pikt en zonder bronvermelding gebruikt als 'eigen tekst'. Rene Diekstra is hierop gestruikeld indertijd.

Hetgeen jij bedoelt valt onder de auteurswet. Het online openbaar publiceren mag niet. Het kopieren van 1 artikel en toezenden, danwel mij het gehele blad uitlenen mag wel. Dit is toegestaan als er geen sprake is van winstoogmerk, danwel de verkoop van de oplage van de betreffende publicatie niet permanent in gevaar wordt gebracht.

artikel 16 lid b Aw: de fotokopie voor eigen gebruik
Een natuurlijk persoon mag voor privé-gebruik zonder direct of indirect commercieel oogmerk een 'reprografische verveelvoudiging'(van papier naar papier), een fotokopie maken. Ook mag deze natuurlijk persoon een ander opdracht geven die fotokopie voor hem te maken. Als het gaat om een fotokopie uit een boek dat nog in de handel is, geldt daarbij als voorwaarde dat dit fotokopiëren beperkt blijft tot een klein gedeelte. Uit een krant of tijdschrift mag een kort artikel voor privé-gebruik worden gefotokopieerd. Voor dit privé-gebruik is geen vergoeding verschuldigd.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 10:46

Spotty schreef:
En zomaar een stuk kopiëren en verturen (of plaatsen ) heet volgens mij plagiaat plegen..
Dus voortaan eerst even wat achtergrond info verzamelen voordat je van alles gaat roepen en met onderstreept Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:30

Zo ik heb het hele artikel gelezen, en het is een zeer zinvol artikel. Zou ook interessant zijn om in te brengen in het topic over trainers (hoe je een goede trainer wordt en waar moet een goede trainer aan voldoen).

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:20

Heb de Quarter pas gisteren in de bus gekregen. Duurt wat langer als ze een "lijntje" moeten oversteken Cool .

Ik heb het hele artikel gelezen en vind het erg duidelijk en erg zinvol. Er werd eigenlijk precies in verwoord waar veel mensen tegen aan lopen.

Misschien eens een mailtje naar Béa om te vragen of het het met bronvermelding mag publiceren op Bokt?