Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
emmelske schreef:hoi,
Mag je als je lid bent van de WRAN en dan genoeg punten hebt naar de amateur?
** Sterker nog, als je genoeg punten hebt, dan MOET je naar de amateurs. Je MAG echter altijd naar de amateurs, dus je hoeft niet per se je punten ' uit te rijden' in de beginners.
Uit eigen ervaring kan ik je echter melden dat je die punten met een beetje pech/geluk ('t is maar net hoe je 't bekijkt) in 1 wedstrijd bij elkaar kunt rijden....
want ik heb er wel over zitten denken om er lid van te worden maar als ik niet zo vaak wedstrijden rijd is dat dan niet nodig om daar lid van te worden?
wie kan mij helpen?
** Nodig is het niet, maar het heeft natuurlijk wel voordelen als je wat vaker start. Ik zei in het begin ook dat ik uberhaupt niet zou gaan starten. Toen werd het een keertje om eens wat van een ander te horen, en inmiddels zit ik reikhalzend naar de volgende wedstrijd(en) uit te kijken![]()
Behalve dat je korting krijgt op je startgelden, ondersteun je ook de vereniging die het starten voor je mogelijk maakt. En dat vind ik persoonlijk dan wel weer belangrijk. Zonder WRAN geen WRANwedstrijden...
groetjes Emma
) kun je kijken hoeveel punten je krijgt aan de hand van je plaatsing. Ze hebben er een soort tabel voor.