[WN] wie heeft er ervaring met een pullman

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diamond

wie heeft er ervaring met een pullman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 18:05

wie heeft er ervaring met een pullman reiner ?
is de zit zacht of hard en zijn het goede zadels Verward

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 18:07

Pullman is een goed bekend staand merk. Je hebt natuurlijk de middenklassers en de duurdere modellen.
En wat de ene een zachte zit vind is de ander niet zacht genoeg Haha!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:00

Ik ben sinds maart in het gelukkige bezit van een Pullman. Het is een super zadel vind ik. Ik moest even slikken bij het afrekenen, maar je krijgt echt kwaliteit voor het geld. Er zit een gelzitting op dus dat zit goed, bij mij zijn de beugels 'voorgevormt' dus geen gedoe met bezemstelen om de beugels goed te krijgen. Het zadel zit als een huis! Ik heb er nog geen moment spijt van gehad in elk geval! Cool De kwaliteit is prima, er is gebruik gemaakt van goed dik leer en heeft een echte wolle onderkant. Ze zijn kwalitatief beter dan de Continental. Dit is van de zelfde leverancier, alleen dan een goedkopere vorm als de Pullman. Een echte aanrader imo dus Haha!
Hier kun je zien hoe ze er uit zien (internet winkel in duitsland) maar daar zou ik ze ivm de prijs niet kopen. Dat kan hier in NL beter Knipoog http://www.pullman-online.de/ Ik geloof dat ik de NRHA Pro Reiner heb als ik zo naar de plaatjes kijk (hij is niet helemaal het zelfde, maar lijkt er wel het meeste op).
Laatst bijgewerkt door Jolande op 22-11-04 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:02

Ik heb een continental (komt van dezelfde maker als ik het goed heb). Heeft een wat harde zitting, maar hij lijkt voorgevormd naar mijn kont op één of andere manier. Ik heb hem nieuw gekocht en al vanaf dag 1 zat hij heerlijk. Ik ken ook andere zadels (wel pullmans) die zowel harde zittingen als zachte zittingen hadden. Dit is zadelgebonden en niet merkgebonden. Er is dus verdomd weinig van te zeggen.

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:16

Aanstaande zaterdag ga ik mijn Pullman Reiner ophalen ook een Pro Reiner.
Ik moet zeggen dat ik met pijn in mijn hart afscheid neem van mijn heerlijke Circle Y, omdat hij niet meer goed ligt op mijn paardje.

Maar na een proefritje met die Pullman was de pijn al stukke minder . Die zadels zitten als een huis! OK dan! Als of ik op mijn oude vertrouwde ingereden zadel stapte.

De pijn is nu alleen nog voelbaar voor mijn bankrekening Haha! want ze zijn behoorlijk prijzig!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 16:38

Wauwie het zijn wel mooie zadels zeg...... OK dan!

diamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 18:41

ik heb besloten dat ik toch een pullman ga halen in de winkel waar ik kom hebben ze een goed 2dehands zadel liggen van 1,5 jaar oud moet het nog wel 1700euro betalen maar zat er ook wel heel goed op .
was aan het twijfelen tussen een westwood en een pullman .als ik het zadel heb zal ik er een Cheese! van plaatsen