ik weet niet bij wran of vfar , dawra, ...ofzo of wat de regels eigenlijk zijn??
het is niet voor mij persoonlijk maar gewoon in het algemeen een vraag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vonnie84 schreef:Ja tuurlijk mag dat. Het is alleen super veel werk of nogal duur om het gewoon maar te doen. Vaak wordt het gedaan als paarden hun staart kwijt zijn (b.v. lieve veulentjes, geiten, 'onbevoegde' mensen die de staart eraf knippen, enz).
Sugarmiss schreef:Hoe heet dat op Ebay?? Je hebt toch van die kant en klare die je er vrij makkelijk kunt inklikken??? Bij het slachthuis heb ik al gehad, maar dat vond ik geen succes, ik kreeg ze met staartwortel en vers vlees er nog aan..................Ebay
Of anders het slachthuis en er zelf een fabriceren.
. Mijn man werd panisch,
. FlyingHigh schreef:Hoe heet dat op Ebay??.
Niks zeggen en gewoon soep van kokenCitaat:.. ik kreeg ze met staartwortel en vers vlees er nog aan................... Mijn man werd panisch,
.

FlyingHigh schreef:Hoe heet dat op Ebay?? Je hebt toch van die kant en klare die je er vrij makkelijk kunt inklikken??? Bij het slachthuis heb ik al gehad, maar dat vond ik geen succes, ik kreeg ze met staartwortel en vers vlees er nog aan................... Mijn man werd panisch,
.
Wetsernfriek schreef:dus bij de arabieren geen probleem zogezegd maar dan je hebt soorten een die je erinhangt gaat niet gaan hey een arabier heft zijn start op en dan veraad het zich dat die valse naar beneden hangt en de echte in de lucht.
invlechten dan?? of ik heb gezien bij schneider hebben ze er nu dat je rond de startwordtel zet dus precies over de staart en rond de staart gaat heeft iemand die al gezien?? IN belgie of nederland en hoeveel kosten die??
Francis schreef:Ik kan me zo voorstellen dat dat op den duur op z'n minst gaat irriteren.