[WN] Wie is er bekend met barrelracen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Inky_devil

Wie is er bekend met barrelracen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 12:34

Ik heb een am appaloosa ruin genaamd Devil. Die schijnt van nederlands kampioen barralracen Natascha van poppel geweest te zijn.Weet iemand wie zij is? Hij schijnt ook papieren te hebben. Kent iemand haar? Ik zou graag willen weten waar hij vandaan komt. Hij is tot vorig jaar hengst geweest.

Afbeelding

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:29

Misschien weet WenS van Bokt iets, zij is erg into barrelracen. Stuur haar eens een pbtje.

flow1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:42

Inderdaad Wens is een barrelracer

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:13

Natasja heeft meerdere appaloosa's. Ik heb haar een keer op wedstrijd gezien met een die heel veel op deze lijkt ook hengst alleen meer zwart in zijn kleur. Deze heb ik nog niet op wedstrijd gezien, is denk ik nog jong?
Als je me even een mailtje stuurt zal ik je Natasja's telnr geven zij kan je vast meer info geven Lachen

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 01:20

lijkt me echt zo stoer om met jack's te gaan doen, maar ik denk dat hij daar te ''heet'' voor is...
hij is van zichzelf uit namelijk nogal gestresst en zenuwachtig...
ben superlang bezig geweest om hem in een fatsoenlijke jog en lope door de bak te kunnen rijden....

zou het zonde vinden om dit te verknoeien voor een partijtje barrelracing, feit blijft wel dat het me supergaaf lijkt....

ach wie weet, misschien devil eens in de toekomst... is erg cool tussen zijn oren Schijnheilig

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 11:03

Nou ik heb Natas kunnen bereiken. Ze wist nog precies wie Devil is. Hij heeft trouwens papieren. Zijn vader is een amerikaanse appaloosa en zijn moeder is een Engels volbloed. Hij had ook een zusje. Nou nog bedankt Groetjes Inge en Monique.