Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WenS schreef:Wat een goed planMaar eh waarom moet het persee een 'western-man' zijn ?
horsea schreef:wow wat een ontzettend goed ideetoevallig dacht ik gister nog hoe het moet zijn om zo'n grote tocht te paard te maken. ga jullie ook een verslag hier op bokt zetten?!
alvast veel succes
piggeljay schreef:vraagje doen jullie het met 1 paard ( per persoon )?
ik vraag dit omdat een kennis van mij dat ooit ook eens geprobeert heeft, alleen wilde die met haar paard naar israel rijden. ze kwam uit het noorden van nederland, en ze had dit samen met een vriendin geplanned.
ieder op een paard en de reis zou 6 maanden duren.
resultaat: ze zijn niet verder gekomen dan limburg, paard in de lappenmand omdat die het niet aankon om elke dag zo'n eind te rijden.
ik wil me nergens mee bemoeien hoor, en ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier, maar is het het overwegen misschien niet waard dat jullie meerdere paarden meenemen en iemand die met een trailer de paarden op steunpunten neer zet zodat of je om de dag een ander paard pakt of dat je als je paard echt niet meer kan je met een fris paard verder gaat en het andere paard weer naar huis stuurd.
het is maar een sugestie, als je er van overtuigd bent dat je paard het aan kan o.k. maar het zou zonde zijn als je paard door zo'n reis niet meer of langere tijd niet meer te rijden is. het moet ook leuk blijven voor je paard.
Josfoto schreef:Nahh,
zal maar de stoute schoenen aantrekken![]()
![]()
Op welke bankrekeningnummer moet ik een bedrag storten??![]()