[WN] Western ritje frankrijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Western ritje frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 09:52

hoihoi,
ik ga volgend jaar te paard naar frankrijk,vanuit breda....
ik zoek nog een western-man die mij en mn 3 western-vriendinnen wil vergezellen....
ook te paard natuurlijk...
liefst iemand die frans spreekt, daar ik er geen letter van versta.....
wil je meer weten?....reageer..

verder zoek ik sponsers.....niet om mijn reis te bekostigen maar om een duit in t zakje te doen voor brook-hospital......

groetjes...bic

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 15:07

Gaaf zon trektocht! Haha!
Hoeveel km rijden is dat wel niet?
Ik wens jullie allen alvast heel veel plezier en een goede reis.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 17:27

das ongeveer 200km......valt best mee toch?...hahahahahaah....en erg bedankt voor de goeiuh wensen....

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:18

Lijkt me wel heel erg leuk!
Goed van jullie dat jullie dat voor een goed doel doen!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 20:14

200 eitje Haha! mijn zus heeft een aantal jaar geleden 600 km gereden Haha!
Maar een goed idee, om het te doneren aan het Brookes hospital!!!!! SUCCES

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:34

Wat een goed plan OK dan! Maar eh waarom moet het persee een 'western-man' zijn ?

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:44

He is dat even erg leuk !
Nou ik wens jullie heel veel succes zonder ongelukken !!!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 23:12

WenS schreef:
Wat een goed plan OK dan! Maar eh waarom moet het persee een 'western-man' zijn ?

moet omdat ik graag wil dat r iemand bij is voor de veiligheid enzo...en we zijn wel met 4meiden maar toch he?....xxxx bic

joepie!!!! er word gereageert door heren.....tkxxx guy'sss...

Edit1:zijn er nog meer heren die intressen hebben?
xbicci

Edit2:er reageren zelfs al mensen die brooke-hospital willen steunen....cooliejoelie..

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 15:44

wow wat een ontzettend goed idee toevallig dacht ik gister nog hoe het moet zijn om zo'n grote tocht te paard te maken. ga jullie ook een verslag hier op bokt zetten?! Haha!

alvast veel succes

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 17:12

horsea schreef:
wow wat een ontzettend goed idee toevallig dacht ik gister nog hoe het moet zijn om zo'n grote tocht te paard te maken. ga jullie ook een verslag hier op bokt zetten?! Haha!

alvast veel succes

jahoor.....ik zal zeker een verslag op bokt zetten,met erin hoeveel de totale opbrengst voor brooke-hospital is geworden.....
groetjessss..bic

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 09:49

Misschien is het een leuk idee om een kleine website te maken met fotos van de trip en verslag erbij. Plus hoe mensen Brooke Hospital kunnen steunen Lachen

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 10:09

dat is idd een heel leuk idee......is er iemand die t leuk vind in zn vrije tyd zo'n site te maken?...en te onderhouden?....ik persoonlijk heb daar nl helemaal geen verstand van.......laat even iets horen...als je t leuk vind.....groetjes...bic

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:53

vraagje doen jullie het met 1 paard ( per persoon )?
ik vraag dit omdat een kennis van mij dat ooit ook eens geprobeert heeft, alleen wilde die met haar paard naar israel rijden. ze kwam uit het noorden van nederland, en ze had dit samen met een vriendin geplanned.
ieder op een paard en de reis zou 6 maanden duren.
resultaat: ze zijn niet verder gekomen dan limburg, paard in de lappenmand omdat die het niet aankon om elke dag zo'n eind te rijden.
ik wil me nergens mee bemoeien hoor, en ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier, maar is het het overwegen misschien niet waard dat jullie meerdere paarden meenemen en iemand die met een trailer de paarden op steunpunten neer zet zodat of je om de dag een ander paard pakt of dat je als je paard echt niet meer kan je met een fris paard verder gaat en het andere paard weer naar huis stuurd.
het is maar een sugestie, als je er van overtuigd bent dat je paard het aan kan o.k. maar het zou zonde zijn als je paard door zo'n reis niet meer of langere tijd niet meer te rijden is. het moet ook leuk blijven voor je paard.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 19:45

piggeljay schreef:
vraagje doen jullie het met 1 paard ( per persoon )?
ik vraag dit omdat een kennis van mij dat ooit ook eens geprobeert heeft, alleen wilde die met haar paard naar israel rijden. ze kwam uit het noorden van nederland, en ze had dit samen met een vriendin geplanned.
ieder op een paard en de reis zou 6 maanden duren.
resultaat: ze zijn niet verder gekomen dan limburg, paard in de lappenmand omdat die het niet aankon om elke dag zo'n eind te rijden.
ik wil me nergens mee bemoeien hoor, en ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier, maar is het het overwegen misschien niet waard dat jullie meerdere paarden meenemen en iemand die met een trailer de paarden op steunpunten neer zet zodat of je om de dag een ander paard pakt of dat je als je paard echt niet meer kan je met een fris paard verder gaat en het andere paard weer naar huis stuurd.
het is maar een sugestie, als je er van overtuigd bent dat je paard het aan kan o.k. maar het zou zonde zijn als je paard door zo'n reis niet meer of langere tijd niet meer te rijden is. het moet ook leuk blijven voor je paard.

dank je wel voor de bezorgtheid......altyd fijn dat r mensen met je mee denken......kan ik zeer waarderen hoor......
om je hopelijk gerust te stellen t volgende.......we rijden die 200km in 8dagen.....en die 8 dagen worden over 14dagen verdeelt......per dag rijden we hoogstens 6uur.....(in stap)......overigens rijden we dat nu ook al...gemiddelt 3 keer per week......als t goed is moeten ze er dus echt tegen kunnen.....ze doen dit nu al 1,5jaar nl.....als je meer vragen hebt....tenslotte denk je aan de gezondheid van mijn paardjuh......neem gerust contact op hoor......
groetjes bic

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:32

verder zoek ik sponsers.....niet om mijn reis te bekostigen maar om een duit in t zakje te doen voor brook-hospital......

groetjes...bic[/quote]

Goh, als elke Bokt-er 1 euro lapt, dan hebben we ruim 19.000 euro bijelkaar. OK dan! OK dan!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 14:35

das idd wel een heel goed idee jos........welke bokkers doen dr mee?
groetjes bic

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 15:08

Ik weet niemand die meekan en ik doneer brookes al dus daar kan ik je niet mee helpen Knipoog. Maar ik wens je wel heel erg veel plezier, lijkt me echt geweldig om dat te doen!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 21:10

dames en heren bokkers.............er komt een site denk ik........als ik t adres heb.....laat ik t gelijk weten......er komt in elk geval steeds t laatste nieuws op over deze trail.......en over brooke-hospital.......groetjes...bic

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:20

OK dan! Keep up the good work Lachen

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 18:00

het gaat goed.....er heeft zich een western-man aangedient...met hem ga ik in december rond de tafel........
ik heb al 1 sponsor......dar kan natuurlijk nog veel meer bij he dames en heren.......het is tenslotte voor de minder bedeelde pony's, paarden en ezels waar brooke-hospitals voor opkomt.........wie melden zich nog aan voor brooke?......

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:01

Ik denk dat de meeste paardenliefhebbers van Bokt het Brooke Hospital for Animals al steunt...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 18:13

XoNo schreef:
Ik denk dat de meeste paardenliefhebbers van Bokt het Brooke Hospital for Animals al steunt...

jah..ik hoop t .....maar de meeste is nog niet iedereen he?......er kan altyd meer bij....toch?

groetjes,,,bic

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 12:29

hoihoi iedereen......de site is in opbouw....ik laat zo snel mogelijk het adres weten hoor.....groetjes bic

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:15

bicci schreef:
jah..ik hoop t .....maar de meeste is nog niet iedereen he?......er kan altyd meer bij....toch?

groetjes,,,bic

Nahh,
zal maar de stoute schoenen aantrekken Bloos Bloos
Op welke bankrekeningnummer moet ik een bedrag storten?? Pling Pling

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:52

Josfoto schreef:
Nahh,
zal maar de stoute schoenen aantrekken Bloos Bloos
Op welke bankrekeningnummer moet ik een bedrag storten?? Pling Pling

http://www.brooke.nl/