[WN] wran regels?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laukjefreak

wran regels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 20:37

hey bokkers!
eerst even de uitleg!

stel: dat als ik op wedstrijd met Laukje zou gaan en ik tegen het secretariaat zou zeggen dat laukje van mij was, zouden ze dit na kunnen kijken? de eigenaar en ik hebben het gehad over de leasecontracten enz dus vandaar dat we ons dit afvroegen.
zij dacht dat als ik het paspoort mee zou nemen ze dit niet na kunnen kijkn omdat ze laukje niet verzekerd heeft is dat waar? want dan vind ik het wel een vreemd iets dat als het jou paard niet is je wel een leasecontract moet hebben terwijl ze niet eens echt kunnen nakijken of het wel jou paard is?
ik denk persoonlijk dat ze dit wel op een of andere manier kunnen nakijken vandaar dta ik wel een leasecontract ga krijgen maar ik ben gewoon heel nieuwschierig dus iemand een idee?

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:40

als je al vaker met een paard bent gestart en ze kennen jou en het paard kijken ze inderdaad niet.
ben je nieuw of kom je met een nieuw paard kijken ze wel. immers je moet van te voren inschrijven en komt je inschrijving niet overeen met een vorige inschrijving kan je er gif op in nemen dat je je papieren moet laten zien of het paard nu verzekerd is of niet een copie van het officele registratie papier moet je bij je hebben.
als je nog nooit bent gecontroleerd heb je geluk gehad, maar reken er maar wel op dat je ooit met een papier boven water moet komen

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:50

Ik start op mijn eigen paard. Dat paard is niet verzekerd, is geen raspaard en heeft dus geen papieren. Kortom ze moeten me maar geloven en dat doen ze dus ook. Alleen ze kennen het paard (en mij) nu wel, dus als iemand anders het paard wil rijden kan die niet meer zeggen dat ie eigenaar is.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 22:05

maar hoe gata dat dan als ik haar eerder gestart heb terwijl ze van een andere eigenaar was?
want ze is inmiddels verkocht maar ik mag er gewoon mee doorgaan zo als ik al deed. dus en welke copie van het officele registratie papier ?
want paspoort kan ik meekrijgen maar wel copie bedoel je dan?