[WN] Wie heeft info over mijn paard Lucks Moonlight Too

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__Suzanne__

Wie heeft info over mijn paard Lucks Moonlight Too

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 20:25

Sinds anderhalf jaar ben ik in het trotse bezit van de Amerikaanse Appaloosa Lucks Moonlight Too (op stal heet hij Appie...). Ik heb hem als driejarige gekocht op de Veluwe Ranch, en ik heb intussen contact gehad met zijn fokker in Belgie, maar de tijd er tussen is een raadsel voor mij!

Ik ben heel benieuwd wat er in de tussentijd met hem gebeurd is, en zou heel graag foto's van hem willen hebben van toen hij 1 en 2 jaar oud was. Ik weet dat hij als jaarling in Nederland stond, en als tweejarige in Belgie, maar niet bij wie. Ook weet ik uit de uitslagen dat hij is geshowd op de Colourful Spring Show in Wanroy in april 2002 (is er iemand die daar foto's van heeft??)

Zo zag hij er uit als veulen:
Afbeelding

En zo als driejarige:
Afbeelding

Kunnen jullie mij verder helpen?

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:55

Met jouw hengst kan ik je helaas niet verder helpen, maar ik weet wel dat zijn moeder, Lucks Fanci Gun, op de ABC-ranch in Weert woont (http://www.abc-ranch.com).
Misschien dat Anja meer info heeft?

Edit: ik zie nu dat je de foto's van je paard van haar site hebt, dus mijn opmerking was overbodig Bloos! Blond

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:04

Een vriendin van ons heeft een App en die heet Lucks Zippo too. Van Incrediblue too. Misschien familie? En zo ja, misschien kan zij jou verder helpen?!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 09:22

sflj schreef:
Een vriendin van ons heeft een App en die heet Lucks Zippo too. Van Incrediblue too. Misschien familie? En zo ja, misschien kan zij jou verder helpen?!
Volgens mij is dat zijn volle broer! Ook leuk om te zien hoe die er uit ziet Lachen