[WN] WRAN-vraagje: startlicentie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

WRAN-vraagje: startlicentie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 15:48

Lachen Ben lid van de WRAN geworden en heb dus het regelboekje gekregen.

Nu staat bij punt 108:
Alle paarden die starten in andere dan de open klasse, of die aan het einde van een seizoen in aanmerking willen komen voor een WRAN Champion titel, dienen te beschikken over een WRAN startlicentie. Een wran startlicenttie is geldig tot dat een of meer van de geregistreerde gegevens van het paard niet meer in overeenstemming zijn met de werkelijkheid. Een wran startlicentie kan aangevraagd worden bij het wran secretariaat tegen betaling van het vastgestelde bedrag (3 euro)

Mag ik dus geen NK starten en/of kom ik niet in aanmerking voor een highpointtitel als ik niet ook een aparte startlicentie aanvraag?
En waarom is dat dan apart? Voor dat knullige bedrag hadden ze dat toch wel gewoon er bij kunnen doen en gewoon het lidmaatschap 3 euro duurder kunnen maken?
Dit moet ik nu dus nog apart aanvragen?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 15:51

De WRAN is onderdeel van de overkoepelde organisatie en daar valt het startbewijs onder. Ze zijn in deze dus gewoon doorgeefluik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 15:58

Maar het is dus wel iets dat ik nu nog apart moet aanvragen?

Weet iemand of dat nog zin heeft om nu te doen, of dat dat geen zin meer heeft omdat we per 1 januari een startnummer (= startbewijs/licentie Verward ) aan moeten vragen?
Ik neem aan dat er op korte termijn wel nieuws van de WRAN zal komen, want het is nog maar een paar weken tot januari 2005 en dan moeten we onze nummers al hebben... Maar ik zou het toch zonde vinden als de eventuele punten van november en december niet meer mee zouden tellen voor een eventuele highpointtitel? (jaja dromen kan nooit kwaad he Haha! )

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 17:38

Op 20 Nove,ber is er eerst een vergadering voor wedstrijd organisatoren van hoe of wat Du ik denk dat je het daarna wel te horen krijgt

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:29

Beste Sonja,
kijk even bij punt 107, daar staat:
Alle WRANleden ontvangen aan het begin van het jaar een lidmaatschapsbewijs dat, met ingang van een door het bestuur van de WRAN nader te bepalen datum tevens een startlicentie is.

Het bestuur van de WRAN heeft in 2002 een systeem uitgewerkt waarbij paarden en ruiters bij de WRAN geregistreerd moesten worden om in aanmerking te komen voor Highpoint titels.
Door de komst van de federatie en de centrale startnummer registratie is dit echter van de baan.
gr Jan