, maar ach ik dacht, informeren kan altijd...Bel ik net een eigenaar op van een stal hier niet zo ver vandaan...
Ik gevraagd wat t kost: 206 euro, exclusief arbeid en weidegang (
daardoor al geen optie), maar oke, verder informeren... Ik zei nog dat ik het belangrijk vind dat mijn drachtige merrie veel buiten komt en ik zeg dat ik [discipline] rij, krijg ik dit:"Wij zijn zeer terughoudend met wie we als pensionklant aannemen. De pensionklant moet bij ons wel wat toe te voegen hebben aan het bedrijf. Als zijnde westernruiter heb je niets toevoegen aan ons bedrijf.
Dus nee, nu ik er zo over nadenk, nee ik neem er geen westernpaarden meer bij. er komt van de week 1 westernruiter kijken naar de stallen en daar wil ik het bij houden, dus ik neem er geen westernpaarden meer bij! We willen ook een beetje van het westernimago af."Nou goed, ik ga hier verder geen namen noemen over welke stal dit is, maar ik vind het wel belachelijk!!!
Informeerde hij nog of ik wilde blijven rijden op mijn drachtige merrie. Ik geloof dat ik uit zijn manier van vraagstelling kon opmaken dat er, wanneer ik niet meer zou rijden (ze is half maart uitgerekend, dus nog 5 maanden te gaan!!!
), nog wel iets mogelijk zou zijn...Nou niet dus he!? Hier wil ik niet eens meer staan
Mijn paardje blijft lekker bij haar vriendjes en vriendinnetjes! En bij een heleboel mensen op stal die haar erg lief vinden en reuze benieuwd zijn naar haar veulentje!!!

sugarmiss
en anders