De dressuur ging in de ring wel aardig. (Het kan altijd beter, maar we hebben qua punten in ieder geval een stijgende lijn.) Ik had 167 punten en stond daarmee gedeeld 6e in mijn ring.
Na de dressuur had ik nog voldoende tijd om een paar stukken van de cross nog een keer te gaan bekijken en dan met name de bodem. Die was nog steeds heel slecht, vooral tussen hindernis 4 en 5 en 8 en 9. Ze hadden wel een groter deel van die vage groente weggehaald zodat het pad 2 x zo breed was als gisteren, maar de grond bleef sompig en zwaar.
Het springparcours ging niet goed (3 balken). En ja, wie/wat moet je daar nou de schuld van geven?? Mezelf, het paard of de bodem????

Want ook in het parcours was de bodem verschrikkelijk. De hindernissen waren wel wat verplaatst tov zaterdag, maar nog steeds een kl+te bodem.
Maar goed, richting de DA voor de keuring. Wel goedgekeurd maar de met mededeling dat ze een hele lichte hartruis heeft. Dat was me nog niet eerder verteld bij een DA, dus ik laat dat verder onderzoeken. Volgens de DA was dat niet ernstig en mocht ik wel gewoon van start in de cross.
Helaas had ik te weinig tijd om een inspringsprong te doen voor de cross.
Hindernis 1 en 2 gingen wel lekker. Op 3 had ik een weigering, maar na de 2e keer aanrijden sprong ze wel goed.
Vanaf hindernis 5 ging het niet meer lekker. Ze trok helemaal niet aan op de hindernis en ik moest haar echt bij elke hindernis heel erg helpen. Ik heb haar op een gegeven moment even een klap mee gegeven om haar "wakker" te maken, maar het bleef naadje.
Toch gefinished, met tijdsoverschrijding. Helaas waren mijn stijlpunten niet voldoende (had ook niet anders verwacht) dus geen wptje.
Jammer dat ik het seizoen met haar niet zo lekker afsloot. Maar ik houd goede moed. Iig mogen de paardjes allebei nu even "rust" en gaan we van de winter (januari) wat spring- en dressuurwedstrijdjes rijden.
Ik kijk al weer uit naar het seizoen 2005!