[WN] welke spijkerbroek rijdt fijn?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gentille

welke spijkerbroek rijdt fijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 17:30

heb net op de site van de neckerman gekeken en vind de wranglers (heb gehoord dat dat fijne broekn zijn om mee te rijden) vrij prijzig Scheve mond
ik vroeg me af of jullie een goedkoper merk fijne broeken weten, of waar de wranglers goedkoper te krijgen zijn.
ik weet niet zeker of dit topic mag maar anders sites of winkels via pb.
groetjes shannon

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:32

Ik zou het niet weten, ik gebruik alleen Wranglers. Als je ze in Amerika koopt ben je een stuk goedkoper uit. Er zijn een aantal mensen hier op Bokt die ze daar in grote getale bestellen, misschien kun je erin meedoen? Mits je de broek natuurlijk lekker vind rijden. Ik rijd met geen andere broeken

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:06

Hier nog een Wranglers fan. Ik haal ze ook in Noord-Amerika of laat ze meebrengen als er iemand heengaat die ik ken. Ik zweer bij die dingen. Heb ze ook altijd aan als ik niet rijd.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:22

Wrangler zit toch het beste omdat die dubbele naad aan de buiten kant zit.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:24

Zo zijn er wel meer merken, Spikers...ik kan er zo gauw geen één noemen (:P), maar ze zijn er wel!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:36

het is inderdaad duur, maar als je een dresuur outfit koopt ben je ook een hoop geld kwijt.
het hoeft natuurlijk geen wrangler te zijn waar je mee gaat rijden, als je er maar op let dat de binnen naad van je broek glad getikt is en niet dubbel gestikt anders krijg je schuurplekken op de binnenkant van je benen.
alleen als je wedstrijden gaat starten is het netter om met een wrangler te rijden, dus ik adviseer de mensen om èèn broek te kopen voor de wedstrijden en die netjes te houden. en voor je training maakt het niet zoveel uit waar je in rijdt als je maar denkt om de binnen naden. alleen bedenk wel dat een broek van de bentex sneller slijt in je zadel als een duurdere broek .

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:54

Het ligt er net aan welke broek je zélf lekker vindt. Ik gebruik altijd mijn "afgedankt" nette spijkerbroeken, maar daar zit ook stretch in, dus dat scheelt weer met de echte denim spijkerbroek.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 20:01

Wranglers rijden idd erg prettig, maar ik rijd eigenlijk altijd met de broek die ik op dat moment aan hebt... zelfs mijn modieuze nette spijkerbroeken voor mijn werk... Haha!

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 20:50

Ik draag ook altijd Wranglers maar de laatste keer heb ik een spijkerbroek van het merk Continental gekocht en die zit ook super. Ze zijn alleen ongeveer hetzelfde van prijs en jij bent juist op zoek naar een iets goedkopere broek.
Zit er toevallig geen jeanszaak bij jouw in de buurt die goedkope spijkerbroeken heeft waarbij de naad aan de buitenkant zit? Vraag er gewoon hier en daar eens naar. Wie weet hebben ze die wel maar liggen ze ergens achteraan of onderop omdat ze niet veel verkocht worden. Succes.

sultje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 20:52

Haha! hoi shannon ik rij zelf in ltb(littel big) broeken die hebben geen dik gestikte naad aan de binnenkant en zijn wat stretch je kunt ze kopen bij ron's broekenhuis in hoogezand en zijn geloof iki 35 euro per stuk

groetjes jessica

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 21:00

Wrangler Texas daar rijd ik meestal mee, maar ik heb ook geen problemen met de levis 501. maar dat verschild per persoon

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 21:51

Ik vind de Rockies hele goede en fijne broeken. De wranglers vind ik ook wel fijn maar alleen de pro rodeo. Die je bij de gewone jeans winkel kunt kopen of bij de neckerman die vind ik niet lekker zitten. Ik kan wel met levi's rijden maar als ik meer als drie paarden per dag rijd dan schuurt ie mijn been kapot. Je kunt ook met een gewone 'engelse' broek rijden als je die nog wel hebt ?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:05

No comment Haha!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:06

bij voorkeur Texas Stretch, by the way

smarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:19

Ja, sluit me aan bij bovenstaande, wrangler blijft het fijnste! (vergeet de naad niet aan de buitenkant te houden als je toch voor een ander merk gaat!)
Ik vind persoonlijk het stretch bootcut (wat wijdere pijp voor je laarzen) het allerfijnst. Je kunt ze ook goedkoper vinden als je een B-keuze winkel weet, (een weeffout kan mij niet echt bezig houden als ik op mijn paard zit.)
succes ermee

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:31

Op de zwarte markt vind je vaak Wranglers ( 2 voor € 50,00) zitten super!!! OK dan!

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:33

de wrangler texas stretch rijd het fijnst maar helaas gaat
hier in nederland de maat maar vanaf 31 dat is maat 40 en die zijn te groot jammer jammer jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:34

Ik kan overal in rijden zonder me open te rijden, dus dat isolerende laagje is waarschijnlijk toch nog ergens goed voor Haha!
Enige criterium voor mij is dat de pijpen lang genoeg zijn, want als ik ergens vreselijk de pest aan heb zijn het wel opkruipende broekspijpen.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:51

Mij maakt het ook niet zoveel uit. Ik rij overal in, zelfs in een heuse rijbroek Tong uitsteken (sinds kort) en dat bevalt eigenlijk het beste. Maar voor op de wedstrijden gebruik ik Wranglers of Levi's. Als ze maar lekker zitten.
In het verleden heb ik m'n knieën wel eens geschuurd en dat was (toevallig?) iedere keer als ik een Wrangler droeg! Tegenwoordig geen last meer van trouwens.Al rij ik in blote kont!

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 08:48

Ik rij alleen met spijkerbroeken waarvan de dubbele naad aan de buiten kant zit. Ik heb 1 wrangler spijkerbroek en die bevalt uitstekend. De andere spijkerbroeken zijn van een onbekend merk en strech. Ook die bevallen wel

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 15:54

100% wrangler hier!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:49

Als ik serieus ga rijden is dat altijd in wrangler broeken (of andere met enkele naad aan de binnenkant, maar die heb ik momenteel niet), als ik gewoon even op een paard ga zitten maakt het merk/type me niet uit, ben laatst vrolijk in een RL broek op een paard gaan zitten, achteraf niet echt handig Knipoog

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 17:35

Ik rij vaak met een life-line broek. Ze kosten bij de Welkoop/Boerenbond 27,50 euro. Je moet wel even letten op de enkele naad aan de binnenkant van de pijp, want er zijn meerdere soorten.

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 18:56

Hier een CRUELGIRL fan die zitten erg lekker ze zijn wel alleen voor vrouwen maar het zit erg lekker . En verder hier thuis CINCH fans zit erg lekker en mooi en rijd goed en zowel cruelgirl als cinch blijven erg mooi in de was.

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 20:27

Spijker Wranglers, rib Wranglers,stretch Wranglers
Eigenlijk alleen maar Wranglers