Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Goeiedag dan mogen we wel een maand vakantie gaan nemen in plaats van een week....
Dan zullen ze toch ook naar een ander en beter voorselectiesysteem toe moeten.
JanT schreef:Op woensdag een AQHA show op donderdag en vrijdagochtend voorronden WRAN en DAWRA onderdelen. Daarna APP. Paint en finals WRAN. Op zondagmiddag een reining derby.
Er komt hoe dan ook in 2005 geen gecombineerd NK met de quarters.
Organisatorisch geeft dat te veel problemen, we zouden dan ook voorrondes voor de Quarters moeten organiseren. het kan dan zijn dat een paard eerst voorrondes Quarters, daarna voorrondes WRAN dan finals WRAN en quarters moet lopen. Dit zou een te zware belasting worden..
Sugarmiss schreef:Jammer dat de rassenorganisaties niet -net als de WRAN wel heeft- een startbeperking heeft voor het aantal onderdelen per show en per dag.
JanT schreef:Vanaf 1 januari 2005 is ondergetekende Voorzitter van de SRWN.
Sugarmiss schreef:Klopt. Het gaat mij ook niet op het ras (in dit voorbeeld een Paint) , maar om het vake starten ongeacht het ras.
Daarom ben ik ook geen voorstander van samengevoegde wedstrijden.
Sugarmiss schreef:Voor de Paints en App. waren geen voorronden. In de toekomst moeten we misschien wel denken aan een heel andere opzet, waarbij je door het jaar heen per onderdeel je kan plaatsen voor het NK.Misschien dat dubbele voorrondes idd een te zware belasting kan gaan worden, maar dat was dit jaar gezien de kombinatie met de Paint en de WRAN ook het geval.
Blaze schreef:Kom ik zo stoffig over??Dat houd dus in dat miv 01-01-2005 de zetel van voorzitter vacant is !!toch
Is het niet een idee(niets ten nadele van Dhr.Trel) om ,als er eventueel een voorzitter komt die een frisse wind laat gaan door de wran,eens te brainstormen wat die nieuwe voorzitter kan doen voor de groepen die zich nu een beetje verlaten voelen??
JanT schreef:Het maken van een profielschets hier op Bokt kan misschien de gemoederen aardig bezighouden en dus een aardig topic zijn, maar stel dat er een goed profiel uitkomt, ga er dan eens de persoon bij zoeken die en wil en aan het gevraagde profiel voldoet!!
, niet om de gemoederen bezig te houden maar om eens duidelijk te zien hoeveel tijd etc er mee gemoeit is.
) dan is het een eerste aanzet wat er verwacht mag worden