niet dat het heel boeiend is, maar de eigenaresse van Oeterma werd uitgesloten in Vasse omdat ze de laatste hindernis(nummer 10
) vergeten was...maar volgens de regels was zij dus de enige die goed had gesprongen...we hebben er erg om gelachen
. meteen een mail gestuurd naar Vasse..en zij moesten ook toegeven dat ze fout zaten, ben bang dat ze haar wp voor de cross(ze was foutloos) niet krijgt, maar zo zie je maar weer...
niemand die de regels perfect weet....want in Vasse wisten ze ook niet te vertellen hoe je moet rijden als je in een combinatie(bv AB of ABC) een weigering maakt op bv B of C...inmiddels weten we het(toch Gomir
)
(ik dacht 10 cm hoger dan de cross zelf en dat is 80 voor de B) Of is dat teruggeschroefd 
)
Ik vond het ook vreemd dat er 2 dubbelsprongen in zouden zitten (het stond immers op de parcoursschets die er 's morgensvroeg al hing). En toen reed ik het parcours, kwam ik bij hindernis 8;
he verrek, et is geen dubbel meer! Het maakt mij opzich niet zo heel veel uit, het parcours is al laag genoeg, maar het is natuurlijk niet volgens de regels.
(gaat dan trouwens wel heel simpel
)