[WN] westernrijden [plaats]?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

westernrijden Apeldoorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:22

Vandaag sprak ik iemand van stal die vertelde dat ze gisteren een tv-programma had gezien waarin iemand uit [plaats] iets met westernrijden liet zien. Weet iemand hier waar dat over ging? Ik ben wel benieuwd wie dat dan is en waar dat is! Ik heb vorig jaar regelmatig gezocht naar [discipline] in of bij [plaats] maar kon niets vinden... Verward
hebben jullie enig idee???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:24

Aan de Vellertweg 31 in de Beemte zit Hjordis Viegen (als ik het zo goed schrijf Verward ) zij heeft een western stal en geeft ook lessen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 11:57

Misschien bedoel je het programma van Marina de Haas ??
Die heeft idd in een programma over 'geluk' meegedaan. Zaterdag was dus de herhaling van de uitzending die ik al eerder gezien heb.
Heel leuk om te zien en ik ben altijd al weg geweest van die geweldige merrie Esmeralde Descarada (dacht ik dat die heet) .

Het ging dus niet over een manege, maar over een privé-persoon en hoe haar indeling van het leven eruit zag om 'gelukkig' te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 11:57

weet niemand over wie dit gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 11:59

oh haha, tegelijk! Woont zij in/bij [plaats]? Ik had idd al gehoord dat het "gewoon" een privepersoon was, maar verder nooit wat over haar gehoord. Lijkt me leuk om eens te kijken als dat van haar mag natuurlijk!

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 14:54

Oh, die herhaling ben ik dus vergeten te kijken. Ik had er maar een klein stukje van gezien een paar weken terug. Leek me wel een leuke aflevering. Pittige dame is het! Cool

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:49

Sugarmiss schreef:
Misschien bedoel je het programma van Marina de Haas ??.

Was het niet Maria de Haas?!
Was trouwens een leuke documentaire,heb hem toevallig gezien... OK dan!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:31

Was dat dat vrouwtje die ook wat "natural horsemanship" met haar paarden deed? heeft ze een buckskin? dan heb ik dat programma ook gezien, weet niet wie et is.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 02:14

Ik weet het dit is een beetje late reactie (maar was een beetje aan het lezen in WN en kwam deze tegen).

Weet niet of je nog steeds een keertje met haar wilt spreken/kijken of dat je dat al gedaan hebt.

Ik zou je via via aan het nummer van haar kunnen helpen, mocht zij dat willen natuurlijk Knipoog . Mijn vriendin kent haar erg goed en rijdt wel eens op haar 4-jarigen. De oudere merrie van de televisie is Amarilla en zij heet inderdaad Maria de Haas.

Naar mijn weten geeft ze geen lessen maar 100%zeker weten doe ik dat niet.

Laat maar weten, ik hoor het wel van je.

jackie1

late reactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:58

Hoi,

Mischien van mij ook een late reactie, maar ik las dat je op zoek was naar lessen. Is dat nog steeds zo? Ik ken iemand.

Groetjes Jackie

janetbd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 23:21

woon 20 km van apeldoorn, weet in epe wel een westerntrainer, hij traint echter geen wedstrijdruiters, heeft geen eigen accommodatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:48

Ik was opzoek naar een stal in de buurt van [plaats] waar veel [discipline] gereden wordt en waar eventueel ook een trainer/instructeur aanwezig zou zijn. Ik heb inmiddels een leuke stal gevonden en mijn instructrice wil hier ook les komen geven, probleem opgelost!!!

janetbd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:17

is dat bij jordis vliegen, is de enigste westernstal die ik hier ken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 13:08

Hjordis Vliegen is weg uit [plaats], die zit nu in Arnhem. Het is niet echt een westernstal, maar meer een stal waar ook veel westernruiters staan...snap je m!?

janetbd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:36

skippy1 schreef:
Hjordis Vliegen is weg uit Apeldoorn, die zit nu in Arnhem. Het is niet echt een westernstal, maar meer een stal waar ook veel westernruiters staan...snap je m!?

janetbd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:38

weet nog niet zo goed hoe het werkt op bokt. kun je me het adres van die stal in apeldoorn geven, lijkt me leuk om een keer te gaan kijken.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 18:00

Doe maar verder per PB Haha! het wordt nogal slowchat namelijk.