Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hallow schreef:hoi ik heb ook westernlessen en wij doen soms reining,en soms trail maar het ligt of de manege misschien ook iets in het vee doet(zoals cow sense,working cowhorse e.d)
je kan altijd een paar lessen proberen
Mauwie schreef:Zou je dan misschien ook uit kunnen leggen wat trail en reining inhoudt? Zoals ik al zei, ik weet niet veel van western

Cassidy schreef:Vandaag is er in Bunschoten de Nederlands kampioenschappen voor de Paints. Dus waarom wachten tot 6 November? Of had je andere plannen voor vandaag?
[WN] WN: Bunschoten 4e DPHC/APHA/ApHC show
jumping schreef:goedemorgen wilde wat vragen.. mauwie als je nadenk over wedstrijd of recreatief... zou ik western nemen dat kan je dan allebij... lekker in een luie stoel de bossen in.. en goed voor je algehele ontwikkeling..
Monnik schreef:Mauwie, je mag bij mij ook wel eens komen ervaren wat westernrijden is. Soest is waarschijnlijk wat dichterbij dan Holten.
Neem je twister gezellig mee, die heeft ervaring met mijn paard. In de tijd dat ze geen paardje had om op te rijden, heeft ze een beetje gespeeld met de mijne.
Bedankt voor het aanbod!