endurance

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirstentje

endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 13:40

Ik wil volgend jaar graag endurance gaan rijden. Nu heb ik al op deronline.nl gekeken, maar ik kan verder niet vinden of je nu lid moet zijn of zo. Wie kan mij helpen?
Ik zou sowieso graag wat meer info over endurance willen van mensen die zelf endurance rijden.
En misschien is er iemand die net als ik volgend jaar graag wil beginnen. (met z'n 2en is natuurlijk altijd leuker als alleen) O ja, ik woon in Neede.
Groetjes!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 15:43

je mag een keer per seizoen drie jaar achter elkaar een kenningsmakingsrit starten, hiervoor hoef je dus geen startkaart en geen lid te zijn van de DER.
wel moet je paard goed geënt zijn (let op de booster moet vermeld staan in je boekje) en gechipt.
veel plezier met je nieuwe verslaving Knipoog

kirstentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 22:07

Gewone inentingen (tetanus + influenza) is dat voldoende? Ik rij nl. ook dressuurwedstrijden.
En zo'n kennismakingsrit, moet je die alleen rijden of kan dat ook met bijv. een ervaren iemand samen?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 06:08

Idd gewoon tetanus en influenza, en let goed op de booster en de tijden van enten, hier zijn ze heel streng op.
Een kennismakingklasse rijdt samen met de klasse 1, hier rijden ook ervaren mensen mee waar je vast en zeker bij aan kunt haken.

Verder kun je hier op bokt via de zoekmachine enorm veel info vinden over endurance en de bokkers die endurance rijden. Dus veel zoekplezier!

En wie weet zien we je volgend seizoen aan de start verschijnen.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 07:50

Heb je ook een startkaart voor het dressuren? Want dan zou je alleen nog maar lid van de DER hoeven zijn.

kirstentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 11:23

Ja, ik heb een startkaart voor dressuur.
Opgeven voor een endurance wedstrijd, kan dat via deronline?

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:28

Ja hoor. Gewoon met inschrijf formulier. Wijst zich vanzelf. Invullen, uitprinten en opsturen naar het betreffende organisatie. maar het nieuwe seizoen staat nog niet op de site. Als je het leuk vind wordt je lid van de DER. Een startkaart hoef je niet aan te vragen want die heb je al!! Zit bij dressuurkaart inbegrepen!!!

Spokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 18:52

Jorie schreef:
Ja hoor. Gewoon met inschrijf formulier. Wijst zich vanzelf. Invullen, uitprinten en opsturen naar het betreffende organisatie. maar het nieuwe seizoen staat nog niet op de site. Als je het leuk vind wordt je lid van de DER. Een startkaart hoef je niet aan te vragen want die heb je al!! Zit bij dressuurkaart inbegrepen!!!

Dus als je een startkaart voor dressuur hebt mag je ook met die kaart endurance starten?! Ik heb alleen 1 voor endurance, daar mag je geen dressuur wedstrijden mee starten, toch??!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 23:34

Spokie schreef:
Dus als je een startkaart voor dressuur hebt mag je ook met die kaart endurance starten?! Ik heb alleen 1 voor endurance, daar mag je geen dressuur wedstrijden mee starten, toch??!

Klopt, met een endurancestartkaart kun je geen dressuur- of springwedstrijden starten.Daarbij moet je dan ook nog lid zijn van een rijvereniging. Alleen startkaart voor endurance is wel goedkoper dan een algemene startkaart.

kirstentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 15:59

Zijn er nog meer mensen die volgend jaar willen beginnen?