Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar wat heb ik er goed van geleerd! En nog altijd tel ik 5 tot 3 passen van te voren voor ik een wissel inzet mee; NU!, NU!, NU!, NU!
amerigo schreef:(stel: je zit in de rechter galop), wanneer het rechter voorbeen de grond raakt. Exact dát moment geef je druk met het rechterbeen, ....
Slim zeg, hierna volgt uiteraard het zweefmoment. Dat ga ik eens uitproberen, want ik twijfel nog steeds als ik het al voel. Dit lijkt me een gemakkelijk controleerbaar extra hulpje, tot dat ik het echt goed voel! Helaas mijn paard is geen geboren changeerder. ...
Nu zijn we inmiddels weer bwgonnen en toen werd mijn paardje ziek, dus dan ben je er een maand uit. Nu ben ik weer een weekje ofzo aan het rijden om conditie op te bouwen en kan ik niet meteen meelessen dus ga volgende week weer beginnen
Wat ik bedoel is dat het wel hartstikke leuk is om wat dingen die op het forum worden besproken te proberen, maar als je zelf weinig tot geen kaas van dit onderwerp hebt gegeten, lijkt me dat een aardig risico die je neemt. Ik heb weinig verstand van wissels en zal dan ook niet zomaar wat gaan proberen, dat doe ik graag samen met mijn instructrice/instructeur.
Laat geworden gisteravond zullen we maar zeggen, sorry verkeerd gelezen!