Eerste was er 's ochtends de dressuur. Mercurius is op dit moment niet echt topfit maar goed, we deden wat we konden en k was eigelijk best tevreden. Toen we daarna de punten bekeken viel het allemaal ook best mee 171 punten. (beste punten van alle 40 paarden-combinaties hihi)
Daarna cross lopen... een eind voor mijn ouders uit want anders word k alleen maar nerveus jammergenoeg mochten de paarden niet de handige alternatieve routes voor de ponies nemen. Er zaten voor mijn gevoel best pittige opsprongen in en een waterbak... tsja Mercurius houdt niet zo van natte hoeven En hele smalle hindernissen.
En toen kwam 's middags het springen. k Had goed de tijd om in te springe want het liep ietsje uit. Mercurius raakte met het inspringen niet zoveel balkjes als normaal en dat was een goed voorteken. In het parcours waren we dan ook foutloos hoera!
En uiteindelijk de cross zelluf. t Was zóóó gaaf! In het begin zaten nogal een paar smalle sprongetjes (1/1,5 meter breed) en die deed ie gewoon! En al die opspronge enzo ook en de rest. En toen was er nummer 15: de waterbak. Daar wou ie eerst niet door. Uiteindelijk wel maarja... toen mochte we de laatste 3 hindernisse niet meer afmaken
't Was echt een hele gave dag en k hoop dat Mercurius en ik nog vaker zulke leuke crossen gaan doen
De hindernis vlak voor de waterbak:

En uiteindelijk toch nog in de waterbak