http://www.easycareinc.com/prod/ebprodu ... NYLON.aspx
Heb ze meteen aan m'n Barefoot-endurance-fendertjes vastgemaakt , en de hals van de beugel past perfect aansluitend erin , ook super dus

Maar als je fenders gewoon recht hangen , dan zit die vh-kooi natuurlijk tegen de buik van je paard aan
Da's al niet zo handig , maar onder het rijden was het helemaal vervelend dat die dingen steeds terug willen draaien , daar kan geen stok in je fenders tegenop ben ik bang , om dat leer ZO om te vormen dat ze vanzelf in de juiste positie blijven hangen.
Echt jammer dat die ophanging er niet haaks opstaat , dan zouden het wat mij betreft DE perfecte beugels zijn

M'n Side Steps hingen natuurlijk wel automatisch recht door de haakse ophanging...maar die veren toch wel heel wat onrustiger door.
De EZ rides zitten heerlijk comfortabel , zacht en toch met normaal veel steun. Je voelt ze niet doorveren waardoor je stevig in je zadel blijft , maar toch voel je dat je veel soepeler en zachter lichtrijdt. Dat stuk stevig breed foam onder je voet is echt geweldig
Maarja als ze steeds wegdraaien is dat niet fijn natuurlijk ,
en ik heb vandaag nog even met beugelriempjes gereden maar dat vind ik niks. Die zijn ook veels te smal voor de ophanging waardoor dat niet helemaal super zit.
Ik wil dus graag Stirrup Swivels kopen zodat de beugels WEL vanzelf in de goede hoek hangen , en volgens mij kom je dan al snel bij legsavers uit ?
http://www.leg-saver.com/Bij Ebay waren er ook klemmetjes te koop die de beugel 90 graden draaien , maar dat leek me niks...
Ze hebben trouwens ook een leuke EZ-up beugel ,die kun je uitrekken om makkelijker op te stappen , en die is er ook in combinatie met de swivel , geinig wel

Maar na dit hele verhaal is dus mijn vraag :
verkopen ze dit soort swivels ook bij 1 of andere shop hier in Nederland ,
weet iemand dat toevallig ? SM ?

Maar wat ben je nu dan van plan om te doen? Stirrup straights of Legsavers bestellen?
Nu heb ik ze ook wel met een leren kapje besteld, en dat was nogal moeilijk ofzo begreep ik 
.
. en mijn arme knietjes ondertussen maar zeuren in mijn gewone beugels
...