Eerst de dressuur, ik heb lang losgereden en ze liep echt super lekker! Ik heb zo ver mogelijk van het springen losgereden anders werd ze veel te enthousiast haha. Maar ze liep goed en zo had ik haar nog nooit aan het lopen gehad

Er zat maar een uurtje tussen de dressuur en het springen, dus na de dressuur naar de trailer gestapt en rustig 'omgebouwd' voor het springen en de cross. Toen heb ik eerst een poosje rustig rondgestapt op het inspringterrein en daarna rustig gaan losrijden en een sprongetje gemaakt en de springring in. Woei, wat ging ze lekker, dit was echt het beste parcours dat ik met haar heb gereden (van de 4

Op naar de dierenarts, hij controleerde echt van alles naast de hartslag, had ik nog nooit gezien. Maarja, alles was goed dus ik vond het best

En op naar de cross....

Ik had al gezien dat er heel wat combinaties waren die eerst niet uit de startbox wegkwamen, maar dat ging goed. Toen de eerste hindernis nog... Het ging echt zo van; rechts, links, rechts en raar springen. Maar ik was er over heen!

Door naar de dierenarts en alles was goed

We hebben niet op de uitslag gewacht want we moesten nog naar een verjaardag

Bedankt Chantal!
Het was een supergeslaagde dag en ik heb al weer helemaal zin in de volgende cross: SGW Heino