Auto geparkeerd, gemeld bij het secretariaat, en toen snel paard op gaan zadelen voor de dress. Het zat allemaal niet mee: onderweg vlechtje er uit, kalkoenen die er niet in wilden, mams haar leesbril vergeten... Toen ik op het dress terrein kwam was er nog één iemand voor me, dus van los rijden kwam ook niet veel, toch nog een redelijke proef met 151 punten. 2 stalgenoten van mij reden voor me en hadden dezelfde punten (eenheids prijs?

Daarna de cross gelopen, en onderweg mijn juf en Chantal-cs aangemoedigd. Het springen ging voor ons doen zeer beschaafd, 1 balkje op de eerste hindernis omdat mevrouw haar benen niet hoog genoeg optilde, maar verder foutloos. Bij de inspring hindernis voor de cross werd ze wel wat erg enthousiast, dus vol goede moed op naar de keuring en de start.
Vanaf het begin ging het super, Marple had er zin in, en trok overal op aan. In het begin konden we lekker doorrijden, en langs het spoor maar wat extra door laten lopen want ik hoorde de spoorbomen dichtgaan, en ik weet niet of ze bang is van treinen

Ik heb niet meer op de stijlbeoordeling gewacht, we hadden nog een flinke terugrit voor de boeg dus we zijn om 1/2 5 naar huis gegaan. Net zag ik bij de uitslagen dat ik een 6,3 had voor mijn stijl! We leren het nog wel eens

Ik ben Lielle een paar keer tegengekomen (stond met de trailer ook weer vlak bij) en ook Chantal heb ik een paar keer gesproken, Gomir heb ik wel gezien o.a. tijdens het springen en bij de start van de cross, maar die heb ik niet gesproken, volgende keer beter! Simmie heb ik niet gezien