10 augustus had ik een trainingshoofdstel besteld, gewoon simpel ding. Zou binnen een week binnen zijn mits op voorraad. Nou 1.5 week later geen hoofdstel. ik gemaild, het was niet op voorraad en ik zou het na een week binnen krijgen.
En vandaag was ie er dan eindelijk.
Doe ik de doos open is het een light oil ipv een dark oil, terwijl op het plaatje op de site duidelijk een donker hoofdstel afgebeeld staat en geen mogelijkheid om een andere kleur te kiezen.Nou goed, om het nou terug te sturen, light oil staat ook vast mooi. Dus ik denk dan ga ik wel kijken hoe het staat. Pak vol goede moed een schroevendraaier om het bit eraan te gaan doen.
De schroefjes gaan niet los
Het 'dopje' draait zeg maar mee, aan allebei de kanten en ik kan het met geen mogelijkheid vastpakken, met een tang maakte ik al gelijk een krasje in het leer
Alle andere schroefjes kan ik wel zo losdraaien, alleen die 2 die juist los moeten dus niet.Iemand een tip??? Anders moet ik het terugsturen en dat kost me dan 5.50 of weer een maand wachten op een hoofdstel met misschien wel dezelfde rotschroefjes