Paardje braaf ingepakt en op de trailer.
Startnummer gehaald en paardje zadelen...
Bleek dat ik mijn singel was vergeten

Gelukkig is de vlietlanden niet ver weg en zijn twee meiden op scooter mijn singel gaan halen (ben ze zeer dankbaar

Tussendoor even laten keuren, hij had vrij lage hartslag: 28
Terwijl zijn vriendje naast hem 120 had

Singel was aangekomen en gauw opzadelen want ik had nog maar 20 minuten.
Lopen we naar het inrijterein horen we dat het een uur is uitgelopen.
Op zich wel fijn dus meer tijd om los te rijden.
Hij liep in eerste instantie wel fijn lekker los en goed ruggebruik, fijn aan het been.
Todat ik los ging springen, daar was een klein stukje voor en zijn vriendje ging niet mee.
Hij stormde over de hindernissen en liet zich niet controleren, toen ik hem stil wou zetten probeerde hij omhoog te komen en mensen aan de kant te beuken.
Uiteindelijk kreeg ik weer de controle terug maar hij was aardig druk, iets wat bij hem alleen maar positief is, hij is een groot weigeraar nml.
Toen de cross. Hij moest voor zijn vriendje starten die hij eigenlijk niet wou verlaten.
Hij had enkele weigeringen en zijn grote vriend kwam er al aan. Erachteraan dus maar. Alles gesprongen en lekker vaart gemaakt.
Tot de waterbak, ze wouden er allebei niet in, uiteindelijk heb ik het alternatief genomen en weer alleen verder gegaan.
Al met al ben ik heel tevreden, lekker gecrosst, leuke hindernissen.
Ben uiteindelijk 19e geworden.
Heel de vlietlanden zijn nu wel kapot gereden, maar ik en een hoop anderen hebben wel veel plezier gehad.