ik en mijn kleine zusje rijden al geruime tijd western, helaas is de ranch door omstandigheden gestopt en rijd ik nu alleen in een (best moeilijk bereikbaar) dorpje verderop met de zelfde instructrice.
mijn kleine zusje daarentegen moest ophouden omdat ze in dagtherapie zit, dit betekend dat zij de hele dag in leeuwarden therapie krijgt en ik haar alleen het weekend nog zie.
voor haar is paardrijden daarom bijna onmogelijk en ik zie gewoon dat ze dit erg mist. en daarbij doet het haar ook enorm goed omdat ze dan toch nog iets heeft waar ze enorm veel plezier in heeft.
met zusje bedoel ik trouwens een prachtmeid van 19 hoor
even voor de goede orde. omdat ze de hele dag door therapieen heeft, is er voor haar geen mogelijkheid om te blijven rijden op de plek waar ik nog rijd.
daarom vroeg ik me af of iemand misschien in leeuwarden een plek weet waar zij zo nu en dan (uurtje in de week bijvoorbeeld of 2x een half uur is ook goed) westernles zou kunnen krijgen. ik heb overal al gezocht maar ik kan tot nu toe niks vinden.
ze rijd al jaren (geloof vanaf haar 10de al) en heeft een stuk meer ervaring dan ik
. dus wie o wie kan mij en mijn zusje uit de brand helpen met een goede tip? ik zou haar graag weer zien rijden, want op dit moment mist ze het echt vreselijk.
enige verijste is wel dat ze niet te grote paarden hebben omdat zij zelf maar 1.48 groot is.
wat ook nog een optie zou zijn is een leenpaard, misschien dat mijn instructrice haar dan wel prive les wil geven.
kortom, ik ben voorlopig met ieder idee blij
alvast bedankt
) die gewoon op lokatie les geeft dus ook dat is al voorelkaar...nu het paard nog :S.