maar ik heb me ruim een week geleden via het internet aangemeld bij de WRAN, maar nog niets gehoord. Geen bevestigingsmail of niets.Iemand enig idee of dit normaal is, of dat dus die internetinschrijvingen gewoon niet werken?
Alvast bedankt!
Sonja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik heb me ruim een week geleden via het internet aangemeld bij de WRAN, maar nog niets gehoord. Geen bevestigingsmail of niets.
Ik kreeg net al heeeel lief een PBtje van iemand die me uitgelegd heeft dat je geen melding in je sentitems krijgt van mailtjes die je via een website verstuurt
Damn en ik kan me niet eens verschuilen achter Bl0nt want inmiddels hebben teveel mensen me gezien.... 

Sonja schreef:Ik kan geen telefoonnummer oid vinden om te checken of e.e.a. goed doorgekomen ismaar ik heb me ruim een week geleden via het internet aangemeld bij de WRAN, maar nog niets gehoord. Geen bevestigingsmail of niets.
Iemand enig idee of dit normaal is, of dat dus die internetinschrijvingen gewoon niet werken?
Alvast bedankt!
Sonja

Zou totaal geen nut hebben want over een paar maanden is het lidmaatschap van de WRAN losgekoppeld van de WHW. Ik word lid omdat ik wat meer wedstrijdambities heb en met meerdere paarden ga starten. Dus ik ga lekker gebruik maken van minder inschrijfgeld betalen
Ik ben trouwens ook niet zo van de Quarters, dus ik denk ook dat dat tijdschrift aan mij niet zo besteed is
Ik denk dat ik bij de WRAN en de DAWRA wat meer op'm'n plekje ben met een Fjord en een Arabier 
Valt me tegen van je hoor
Je had haar gisteravond moeten zien bij de late voerronde
Ze staat momenteel buiten in een stal, samen met Faiz (alleen stroomdraad ertussen) en Faiz kreeg een arm vol kuilgras, en zij maar een handje. Oeiiiii wat had ze me graag gebeten als ze dat gedurfd had....
) op te bouwen.Sonja schreef:@Whiz: daar valt niks over te discussiëren, dit is gewoon superleuk nieuwsValt me tegen van je hoor