Wizkid liep in zijn eentje heel dapper aan een los touwtje met mij mee naar de grote schone wei (die was gemaaid en keurig groen). Hij moest een praam om, die hij zeker drie keer weer afkreeg. Ik was trots op hem Uiteindelijk zat de praam zo'n beetje, maar de prik bleek helemaal geen probleem te zijn. Wiz keek de DA aan met zo'n blik van: had dat nu meteen gedaan, ik ben best wel stoer hoor.
2 minuten later viel hij om, daarna volgde veel gehijs en gesjor met touwen (die ik vast moest houden). Het eigenlijke snijwerk was in 10 minuten gedaan. en vijf minuten later stond hij zeer wankel weer op de benen. Hij was ook niet van plan weer om te vallen. Lief hoor zo'n paardje wat probeert gras te eten en te blijven staan tegelijk. Een paardensnoepje ging er wel in.
Wiz heeft vandaag blijk gegeven van zijn supercoole karakter.
Ik ben dan ook van plan met hem te starten in de westernsport. Volgens de DA wordt hij zeker 1 meter 75 (hij staat behoorlijk hoog op de benen). Wedden dat ik dan zeker weten met het grootste paard start
Over twee jaar is het zover... Dan gaat er voor het eerst een zadeltje op
Let maar op: hij gaat het net zo goed doen als de andere Wizzen
. Maar technisch zag het er allemaal heel netjes uit.
, dan win je van alle Quarters
dat is toch geen sprong voor een paard van die maat. Dat is een huppeltje. Ben ik eindelijk eens in het voordeel