Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

14cecile14 schreef:ik doe wel mee!! ik rij trail en doe showmanship mee in de amateurs... nog meer mensen die dit onderdeel mee doen?
.
wilde me inschrijven voor de reining amateur en open,als enige eis stel ik me zelf dat Hicky een box moet hebben(als ik lekker in de kantine een biertje kan drinken moet mijn paard ook enigszinds comfortabel staan.
14cecile14 schreef:Ja je hoeft ook niet nerveus te zijn nergens voor nodig. Met wat voor paard start je?
. Zodra er een trail parcousje ligt, wil ik het zo netjes doen, dat ik daar zelf halverwege zo nerveus van wordt
, dat mijn paard gaat staan stuiteren en dan niets meer wil. De eerste 2 hindernissen gaan wel goed. Tammie schreef:Ik heb een Nederlandse Appaloosa gekruisd met een Draver. De ellende is dat ik voor de dressuur absoluut niet nerveus ben, maar dat vind ik ook niet zo boeiend. Zodra er een trail parcousje ligt, wil ik het zo netjes doen, dat ik daar zelf halverwege zo nerveus van wordt
, dat mijn paard gaat staan stuiteren en dan niets meer wil. De eerste 2 hindernissen gaan wel goed.
) Wat ik wel lekker vind aan de trail is dat je helemaal alleen in de bak bent