[WN] Stoppen of doorgaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 17:53

Okay dan, het is weer zover na 6 lessen te hebben gehad houd mijn instructeur het voor gezien. Niet vanwege mij of mijn paard maar omdat ik niet meer op de route zit van de lesklanten. Extreme duivel
Je wilt niet weten hoe stinkmodder ik me nu voel..
We gingen zo goed vooruit en had echt plannen om weer eens te starten.
lekker op een nieuwe stal waar de bak goed was ben ik echt zo gemotiveerd en dan nu dit weer.
Het is al de 3e keer dat ik opzoek moet naar een ander en het komt me zo'n beetje mijn strot uit.
Ik vraag me nu ook echt af waarom ik eraan begonnen ben.
Eindelijk iets om echt aan te werken.
Ik kan wel verder rijden maar ik heb gewoon te veel dingen die ik af moet leren om zelf verder te kunnen trainen. Les is op dit moment gewoon nog te belangrijk.
Ik heb dus ook maar een beetje zielig smeekend mailtje naar hem gestuurd in de hoop dat ie wat kan schuiven ofzo.
Dus nogmaals voor de 3e keer in een jaar wie weet er nog een eerlijke goede trainer die mij verder kan helpen.
Ik sta met de paarden in bergen en de dag maakt niks uit. Doordeweeks sávonds en in het weekend overdag(mag ook eventueel s'avonds).
Ik moet het wel snel weten want anders rijd ik mijn fjord maar engels in ipv western.
misschien kom ik wat zielig over ofzo maar ik ben het zo langzamerhand een beetje zat. Ik moet er alijd maar voor wijken Misselijk

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 18:20

sandra ik weet niet of ik je kan helpen ,maar als je nu eerst verteld wie je als trainer hebt gehad (desnoods pb je het naar me)
dan kunnen we kijken wie er voor ja geschikt zou zijn in je regio.vermeld ook in welke straal van je stal je zou kunnen reizen met je paard.
niet te gek natuurlijk , het moet wel haalbaar blijven.

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 20:25

DOORGAAN San, kom op!

Ik heb ook een snood plan opgesteld. Ik neem geen instructie meer (daar ben ik natuuuuuurlijk veel te goed voor Schijnheilig zoals je zondag al hebt mogen merken) maar ga m.i.v. volgend jaar investeren in clinics bij diverse trainers en van daaruit verder werken. Het heeft -voor mij - op dit moment geen zin om om de 2 weken les te krijgen omdat het de ene keer zus en de andere keer zo is... u know... waar we het zondag over hadden...
Zegt de gek.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sibold op 2001-10-15 20:26 ]</font>

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 20:35

Okay mijn huidige instructeur wil nog wel 1x in de maand langs komen. Nou dat heb ik dan maar aangepakt. Beter iets dan niets.
Ik heb morgen vrij en dan ga ik maar eens bellen voor het E rijbewijs. Kan ik tenminste ook naar een clinic toe.
Maar ik blijf nog wel zoeken naar iemand die wat vaker kan komen.

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:39

Iedere week les is ook niet zaligmakend!
Heb je niet eens de tijd om "iets" te ontwikkelen.

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 11:58

Hallo,

misschien heb ik een tip voor je....als je huidige instructeur toch nog 1x per maand langs wil komen: vraag of hij je tips kan geven die je in die maand kunt gaan oefenen, zodat je in ieder geval iets hebt waar je op door kunt oefenen, zonder de mist in te gaan. Vraag desnoods of hij het, tijdens de les, voor je op wil schrijven, wat je kunt gaan oefenen, en wat je aankunt zónder begeleiding !!!
Vraag dan ook wat je absoluut nog niet zelf moet gaan doen, zonder begeleiding, omdat je daar misschien nog niet aan toe bent en jezelf en je paard verkeerde dingen aan kunt leren.
Zo heb ik mezelf een heel stuk verder gebracht en met een beetje logisch inzicht hoef je echt niet elke week les te hebben ! Als je twijfelt over bepaalde dingen : wacht daarmee tot je instructeur erbij is!!! Dingen die goed gaan: mooi, ga door met oefenen en die puntjes op de i zetten !!! Op die manier krijg je complimentjes over datgene wat al goed ging: "dat gaat nu super" en kan hij iets nieuws aanreiken en moet hij je tips kunnen geven voor "thuiswerk".
Ik hoop echt dat je er iets aan hebt ennehhhhh...
"never give up, if you like your style your riding at this moment!!!"
groetjes Knipoog

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 12:10

Zo ben ik altijd al bezig geweest.
Ik wachtte met de moeilijke dingen altijd tot de les.
Als ik er niet uitkwam zette ik het opzij en wachtte tot de les.

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 12:43

Lees ook even "niet opgeven" bij de berichten, had ik per ongeluk als bericht gezet i.p.v. als reaktie.
Groetjes
Liesbeth

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:27

Niet stoppen of omscholen hoor Cowgirl. Ik heb je zien rijden in Leusden en dat was helemaal o.k. Zonde als je stopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:43

Helemaal met Marianne eens! Felix doet het harstikke leuk en jij zit er ook netjes op! Niet stoppen hoor; jullie zijn zo'n leuke combinatie!!! Lovers

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:10

hai cowgirl ik heb je zien rijden in leusden en je gaat zeker niet stoppen hij is echt te gek en je vind vast iemand.groetjes

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 16:23

o jee Haha! waren jullie die 3 enthousiastelingen langs de kant????
Ik ga door hoor. Ik hoop snel aan mijn E rijbewijs te gaan beginnen en dan kan ik eens ergens heen voor te lessen of naar clinics.
Bedankt voor de complimentjes Bloos Bloos Bloos

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:14

Hi cg, ik vond je ook heel keurig rijden in leusden Lachen had je nog willen spreken, maar is er helaas niet van gekomen, volgende keer misschien Lachen

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 20:31

Ik had zelf ook graag wat willen kletsen maar helaas te druk met rijden Haha! Haha!
Als ik volgende keer met paard kan komen doe ik dat en anders kom ik misschien wel zonder.