Nog 6 nachtjes slapen en dan vlieg ik met een vriendin over de grote plas. Op naar Montana/Wyoming met vakantie voor 10 dagen. Ik vind het zoooo spannend. Ik ben nog nooit zo ver geweest en dat cowboyleven lijkt me wel wat!
We zitten op een ranch en maken een cattle-drive met 300 koeien en slapen in een tent. We rijden op quarterhorses voor beginnende en gevorderde ruiters.
Ik heb altijd dressuur gereden (9 jaar) en houd van springen, maar heb een paar westernlessen gevolgd ter lichte voorbereiding op wat ik in Amerika ga doen.
Ik moet zeggen, dit is veel toffer!
De eerste les wist ik niet wat ik meemaakte, het was moeilijk en ik had het gevoel dat ik stuurloos was. Ik was weer een beginner! Na vier lessen had ik een beetje door waar de knopjes zaten. Ik vind deze style veel plezieriger voor het paard, ik heb het gevoel dat het wat "natuurlijker"is.
Sorry hoor, maar ik moest dit even kwijt, want ik zit er zo vol van, volgende week ben ik er al, ik kan het bijna niet geleoven...
Wie weet zijn er mensen die zo'n cattle drive al eens gedaan hebben, of andere met ideeën, tips voor zo'n vakantie?
Ik ben bnamelijk al bezig met me koffer inpakken, maar vraag me bv af of ik cap, sporen, zweep, chaps en rijbroek, mee moet of toch maar een echte westernbroek kopen? Cowboyhoed?
Groetjes Beautje
.
*
) 
Bah, ik vind jullie allemaal ineens niet zo leuk meer