Zaterdag hebben we Bailey eerst weggebracht naar de Kalverhoek. Hij vond het erg leuk allemaal want hij stapte zijn box in, nam een hap kuil en keek in de rondte als een klein kind in een nieuwe speeltuin. Ik weet zeker dat wij op wedstrijdgebied nog wel wat gaan horen van Kim en Bailey
Geen verdrietig afscheid omdat hij zo´n leuke baas heeft gekregen....
Toen door naar Leusden om Coppers op te halen. Daar werd wel een dikke traan gelaten door Bianca, de berijdster van Coppers. Ze had er erg veel moeite mee.
Bij ons thuisgekomen hebben we hem in de paddock gezet en hij was helemaal happy! Lekker hooi en alles was goed.
Omdat Coppers sinds kort niet meer kan zien met zijn linkeroog was het wel even schrikken om te zien dat zijn nieuwe omgeving wel een grote omschakeling voor hem was. Hij was reuze voorzichtig met het rondlopen en durfde even de paddock niet meer uit toen we hem op stal wilden zetten.
Maar nu zijn we ruim een dag verder en hij weet al helemaal helemaal de weg, loopt met je mee zonder enig probleem.
Ik weet zeker als Nanouk en Coppers een vertrouwensband hebben dat hij helemaal op haar vertrouwt...
Nanouk heeft veel foto´s gemaakt dus ik hoop dat ze die strakjes hier kan plaatsen.
Maar ik ben helemaal weg van Coppertje, het is een echt mensenpaard, hij hinnikte vanmorgen zo lief naar me toen ik in de stal kwam en hem riep
. Moet ie alleen zijn puberstreken even laten varen..........