Nou, het zit erop. Wat een stukkie eigenlijk, 35 km.. Maar achteraf gezien een verstandige keuze, want toen het weer omsloeg en de wind en zon plaats maakte voor storm en hagelregen, vond mevrouw Navy het welletjes.. Maar goed, mijn dag:
Heerlijk, zo´n wedstrijd naast de deur, om kwart voor 7 hoefden we pas op.. Rustig aan gedaan, op naar stal. Navy stond raar te kijken toen wij daar aankwamen en haar net voor het voeren weg plukte, maar al gauw begon het te dagen, het seizoen is weer begonnen! Gauw naar het wedstrijdterrein, en daar zorgde Saskia voor een fijn avontuurtje Een miscommunicatie tussen mij en mijn ouders (ik zei "Dat is Saskia", zij hoorden "Stoppen.." ) zorgde ervoor dat wij met onze 2WD vast kwamen te zitten in de blub. Neef eruit, flink geduwd en nu eindelijk definitief besloten dat onze Xsara niet geschikt is voor het Endurancewerk, er komt dus eindelijk een nieuwe
Bij de voorkeuring was alles in orde, net waarden en hoewel mevrouw dat gefrunnik helemaal niks vond, deed ze het vrij netjes zo aan het begin van het seizoen. Rustig aan gedaan, en uiteindelijk gestart. Ging heerlijk, na veel trainen op de galop (het blijft een draver..) ging dat vandaag super en hebben we een groot deel kunnen galoperen ipv draven en telgangen.. Bij de zandverstuiving werd mevrouw erg enthousiast en zette er nog een extra versnelling in. Zooooo´n gaaf gevoel, in volle galop door dat mulle zand.. Heerlijk. Na de verstuiving bleek dat we met 20km/u gingen. Ai.. Erg snel. Dus flink gaan stappen om niet boven de 15 km/u uit te komen bij de P/A. Bij de P/A werd me verteld dat de hartslkag 64 was.. Nu verbaas ik me niet gauw ergens over, maar dit was echt onverwacht. Ik mijn hsm erbij en die gaf keurig 44 aan. Nog een keer door een andere vet. na laten tellen. Idd, 48. Gelukkig. Dus meteen door..
Moesten even wat ags terug nemen, want we gingen erg hard.. Dus een heel gepuzzel, maar uiteindelijk op precies de 161e minuut binnen gekomen, en dus exact 13km/u gereden. Hartslag was ook bij de finish meteen goed, 56. Viel mee, want even daarvoor ging mevrouw bijna de sloot in door een paraplu (die zijn eng..).
Ook bij de nakeuring alles perfect. Toen gauw naar huis gegaan, even gedoucht en en gewacht tpot we vertrokken voor de prijsuitreiking.. Die ALTIJD te laat zij, behalve vandaag.. Wij stonden daar keruig een kwartier te vroeg, maar het was al afgelopen.. Oooow, wat stom.. Maar, we zijn dus inderdaad 2e geworden
Mooi begin van het seizoen, heb volle vertrouwen in de aankomende wedstrijden! Ben benieuwd naar jullie verslagen

Groetjes

! Ik zou bijna aangestoken worden om mee te doen als je al die heerlijke plaatjes ziet, wat een omgeving!