Gekanteld voetbed of niet, ervaringen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wel of niet

geen meerwaarde
2 (66%)
weinig meerwaarde
Geen stemmen
verwaarloosbaar verschil
1 (33%)

Totaal aantal stemmen: 3

SvenD

Gekanteld voetbed of niet, ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:50

Ik heb mijn Freejump Pro beugels verkocht en wil graag beugels aankopen met wat demping.
Ik ben me met mijn paardje aan het focussen op de klassieke rijkunst en springen doe ik niet.
Ik twijfelde tussen de Winderen en de Freejup air's maar Freejump kan ik nu met korting kopen wat dus altijd leuk is. Ook was het leuk bij mijn Pro's dat ik een gedraaid oog had wat de Winderen beugels niet hebben.
Waarom demping, ik ben nu aan het revalideren van een deel meniscus die ze hebben weggenomen doordat ik een grote scheur had opgelopen.
Bij mijn andere knie zijn ook de beste jaren achter de rug en dus wil ik nog een beetje lief zijn voor mijn knietjes.

Bij deze graag wat ervaringen van mederuiters die dus wel of niet bewust gekozen hebben voor een gekanteld voetbed.

Groeten
Sven

SvenD

Re: Gekanteld voetbed of niet, ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:12

eerste keuze moet zijn "grote meerwaarde" in plaats van "geen meerwaarde".
Iemand een idee hoe ik nog kan aanpassen?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:59

Ik heb gestemd op geen meerwaarde. Dus als het aangepast moet worden, dan moet mijn stem naar 'verwaarloosbaar verschil'. Eigenlijk GEEN verschil.

SvenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:43

germie schreef:
Ik heb gestemd op geen meerwaarde. Dus als het aangepast moet worden, dan moet mijn stem naar 'verwaarloosbaar verschil'. Eigenlijk GEEN verschil.

Bedankt voor uw mening te delen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:08

Geen idee of je hetzelfde bedoelt, maar ik reed altijd met scheve beugelblokken. Vanwege mijn slappe enkels, klapte ik er met vlakke blokjes steeds doorheen.

SvenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:25

marleen_88 schreef:
Geen idee of je hetzelfde bedoelt, maar ik reed altijd met scheve beugelblokken. Vanwege mijn slappe enkels, klapte ik er met vlakke blokjes steeds doorheen.

Ik denk dat dit nog iets anders is, je hebt het denk ik over een schuin stuk in de lengte van het voetbed (links naar rechts schuin). Ik spreek over een voetbed dat naar de poep van het paard iets lager is zodat je hielen in theorie iets lager komen.

Bedankt