Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lucia88 schreef:Goed idee om er een topic over te maken!
Ik ben ook lid en elke keer heel blij als t blad binnen komt! Maar de stap op echt wat te doen is nog iets te groot. Mijn paarden ook nog niet geschikt om mee te nemen (1 nog niet helemaal ingereden, de ander net gediagnosticeerd met cushing).
Vrijwilligerswerk al wel vaak aan gedacht maar ik weet niet of ik echt wat kan. Ben niet zo'n standjespersoon haha. En ik woon in Duitsland dus als ik zelf iets ga organiseren is dat voor anderen niet zo handig
Sure_lee schreef:Leuk dat er al reacties zijn.
Eigenlijk zitten jullie dus een beetje in hetzelfde schuitje?
Waarom niet een stap/wandelritje organiseren?
Dan kunnen mensen met bijvoorbeeld een geblesseerd of jong paard ook aansluiten?
Ik wil dat binnenkort ook gaan organiseren in Zeewolde. Dat is voor jullie alleen een beetje uit de richting.
Lucia88 schreef:Ik zit bovenin langs de grens van Drenthe. Stapritten of wandelingen zou zeker kunnen maar ik weet niet of mensen helemaal de grens over willen daarvoor, dat is nogal een gedoe met de NVWA als je legaal even de grens over wil voor een wandelingetje..![]()
Zou wel leuk zijn als er meer NVVR-leden over de grens zijn, misschien komen we ze hier wel tegen
) paard bij een rit aan te sluiten. Hoe doen anderen dit? Zijn er inderdaad ook wel eens stapritjes etc? Ik ga eens kijken naar de website! Als er een blad is, lijkt me dat ook wel leuk. VogeltjeM schreef:Wat leuk zeg, ik volg even. Mijn paarden staan aan huis, dus ik heb niet zo heel veel mensen om mee samen naar buiten te gaan. Maar het lijkt mij best een grote stap om met je jonge, net beleerde (in mijn geval ook vrij expressieve) paard bij een rit aan te sluiten. Hoe doen anderen dit? Zijn er inderdaad ook wel eens stapritjes etc? Ik ga eens kijken naar de website! Als er een blad is, lijkt me dat ook wel leuk.
om lid te worden is dit jaar al wel weer langs gekomen... SjonnieZ schreef:Lucia88 schreef:Ik zit bovenin langs de grens van Drenthe. Stapritten of wandelingen zou zeker kunnen maar ik weet niet of mensen helemaal de grens over willen daarvoor, dat is nogal een gedoe met de NVWA als je legaal even de grens over wil voor een wandelingetje..![]()
Zou wel leuk zijn als er meer NVVR-leden over de grens zijn, misschien komen we ze hier wel tegen
Ik dacht dat daar inmiddels een regeling voor was, of geldt dat alleen voor NRW?
En jammer dat je zo ver weg zit. Wellicht zijn er in Drenthe ook stapritten.