Halverwege juli was de 30e editie van de Eper paardenvierdaagse en Anton en ik mochten voor de vierde keer meedoen. Wat hebben we genoten en wat ben ik onwijs trots op hem. Hij was weer zo enthousiast en genoot zo van de gezellige drukte om het evenement heen!
Genieten jullie met ons mee?
Op zondag hebben we Anton ingeladen en zijn we naar Epe gereden. We verbleven allebei op de Veenhove.
1.

Op maandag kwam zijn Shetlandermaatje voor de week Diggle gezellig aan.
En op dinsdag was het dan eindelijk zo ver! Met goede moed begonnen we met opzadelen. Helaas kwam er precies op dat moment een wolkbreuk, maar dat mocht de pret niet deren. Tot de eerste pauzeplek heb ik samen met Diggle gereden, maar het tempo lag nogal uit elkaar. Diggle kon veel harder dan Anton en Anton moest steeds dribbelen om het bij te houden. Ik speelde dan ook steeds meer met het idee om los van elkaar verder te gaan…alleen rijden we bijna nooit alleen thuis… na wat bemoedigende woorden van Shirley over de app toch maar alleen verder gegaan en dat was een super keuze!
2.

Wachten tot Diggle een voorsprong op ons had genomen voor wij verder gingen. Anton was lekker aan het wegdromen.
Het rijden ging super, het was af en toe wat aftasten nog, maar al veel relaxeder dan ervoor.
3.

Anton houdt van poseren voor de camera
We hebben op dinsdag 24 km gereden.
Woensdag begonnen we weer in een wolkbreuk. Alles was nat en het bleef een beetje regenen. Maar goed dat we allebei regen niet erg vinden dus weer heeerlijk gereden!
Shirley kwam ons ondanks de regen gezellig uitzwaaien!
4.

Er was een hele dappere fotograaf foto’s aan het maken, die foto’s heb ik nog niet ontvangen.
We hebben op woensdag 26 km gereden.
Donderdag was mijn moeder gezellig mee op de fiets. De ruiterpaden hadden vaak een fietspad ernaast dus ze heeft bijna de hele route mee kunnen fietsen! Ook kwam Shirley ons opzoeken op de pauzeplek!
Mams heeft vanaf de fiets nog een leuke foto gemaakt:
5.

6.

Voor deze mooie foto geschoten werd heeft Anton uiteraard nog even gek gedaan vlak voor fotografe EB fotografie
Deze serie vind ik heel tof geworden van picturelifestyle:
7.

8.

9.

Op de pauzeplek!
10.

Met mams!
11.

En met Shirley!
We hebben op donderdag 27 km gereden
Donderdag was ook de feestavond, wat erg leuk was! Sowieso is er op het hele evenement een hele fijne, gezellig en gemoedelijke sfeer!
En dan op vrijdag alweer de laatste dag. Een kortere ronde dit keer. Dus Anton mocht van mij wat meer gas geven als hij dat wilde en als het kon. Weer heerlijk gereden samen!
12.

We hebben op vrijdag 18 km gereden. Erna was er de intocht door Epe. Die hebben we niet meegereden, maar ik heb zelf wel gekeken in het dorp.
En dan was het op zaterdag weer tijd om naar huis te gaan! Anton was in de dagen erna lekker fit en we hebben een weekje gewandeld om de spierpijn eruit te lopen.
Anton en ik hebben onwijs genoten. Ik heb echt op meerdere momenten in de routes een traantje weg moeten pinken omdat hij zo in zijn element was en we zo’n fijne communicatie hadden. Ik ben onwijs dankbaar dat ik dit weer heb kunnen doen samen met hem.
Op naar de volgende editie!
en idd heel knap, dat hoort hij graag