Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aub afmelden jongens, geef anderen eens een kans
Fly_high schreef:Ik zie op fb ook af en toe wat van Cowgirls in Oldeberkoop (The Cowgirls). En PCK Eersel. Daarnaast Wendy inderdaad.
T&C Western Stables in Brunssum geeft ook lessen met koeien dacht ik?
BoktVerlaten schreef:Helaas zijn de meeste clinics in Friesland of zuid Limburg……in het midden van het land is weinig tot niets te vinden. Ik wil best een uur rijden voor een clinic maar twee uu vind ik echt te ver.
Ik kom er niet achter waar de clinics van Tom Calie gegeven worden. Ik krijg ook geen enkele reactie op mijn berichten aan hem helaas.
Popstra schreef:BoktVerlaten schreef:Helaas zijn de meeste clinics in Friesland of zuid Limburg……in het midden van het land is weinig tot niets te vinden. Ik wil best een uur rijden voor een clinic maar twee uu vind ik echt te ver.
Ik kom er niet achter waar de clinics van Tom Calie gegeven worden. Ik krijg ook geen enkele reactie op mijn berichten aan hem helaas.
Als je 2 uur te ver rijden vind kom je nooit verder in welke western discipline dan ook.
Echt alles ( de goeden) zit ver weg