en hebben het afgelopen jaar niet heel structureel voor de crossen getraind, dus hebben wat oefencrossen en B-intro gereden. Gewoon, omdat het leuk is
En omdat ik fototopics zelf altijd heel leuk vind om te bekijken, deel ik onze mooie plaatjes ook graag met jullie.
Om toch enigszins voorbereid aan het seizoen te beginnen, eerst even getraind in Markelo.

De afsprong vraagt van Camaro altijd maximale concentratie
Kijk die oortjes...
En hoewel we toch al aardig wat hindernissen hebben gezien de afgelopen 15 jaar, gaat zeker niet alles vanzelf

Daarna zijn we naar de oefencross in Bathmen geweest, waar we twee heerlijke foutloze rondjes reden.

Daarna was het tijd voor Diepenheim, waar we meededen met de B-intro. In het springparcours kon ik het voorwaartse ritme niet echt vinden, maar in de cross pakte Camaro het eigenlijk heel goed aan. Ik was nog wat waakzaam in mijn zit, maar dat mocht niet baten... Halverwege hadden we een stop en lag ik ernaast
Gelukkig mochten we de rit afmaken en dat pakte Camaro erg fijn op!
Zoals je aan mijn hoofd ziet, was ik wat sceptisch over de afstand
Camaro niet

Tussendoor had ik Vasse nog opgegeven, maar vanwege de vele regenval heb ik me toch afgemeld. Tien jaar geleden was ik gegaan, maar ben nu toch wel zuinig op mijn 18+er
Tot slot stond de oefencross in Rekken op het programma. Daar was ik nog nooit geweest, maar wat een leuke wedstrijd!
Veel ruime en open stukken, een fantastische bodem en een mooie cross. We hebben twee fijne rondes gereden. De eerste ronde op de opsprongen een stop, tweede ronde fijn foutloos. 

Speciale dank aan alle fotografen die bij de eventingwedstrijden te vinden zijn: Odd fotografie, Hocus Focus fotografie, Gabriëlle Pictures, Marja Koole Fotografie, Passafigo Fotografie en Appie Bosch fotografie.Camaro en ik hebben onwijs veel plezier gehad dit seizoen, dat is wel te zien denk ik. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om met ons mee te kijken naar de herinneringen van de afgelopen maanden.