SGW met Conarde E

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shirleyp
Blogger

SGW met Conarde E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-25 19:55

De afgelopen maanden mocht Conarde E (Camaro voor ingewijden) weer mee op SGW. We worden allebei wat ouder :') en hebben het afgelopen jaar niet heel structureel voor de crossen getraind, dus hebben wat oefencrossen en B-intro gereden. Gewoon, omdat het leuk is :D En omdat ik fototopics zelf altijd heel leuk vind om te bekijken, deel ik onze mooie plaatjes ook graag met jullie. *\o/*

Om toch enigszins voorbereid aan het seizoen te beginnen, eerst even getraind in Markelo.
Afbeelding

De afsprong vraagt van Camaro altijd maximale concentratie :D Kijk die oortjes...
Afbeelding

En hoewel we toch al aardig wat hindernissen hebben gezien de afgelopen 15 jaar, gaat zeker niet alles vanzelf :')
Afbeelding

Daarna zijn we naar de oefencross in Bathmen geweest, waar we twee heerlijke foutloze rondjes reden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna was het tijd voor Diepenheim, waar we meededen met de B-intro. In het springparcours kon ik het voorwaartse ritme niet echt vinden, maar in de cross pakte Camaro het eigenlijk heel goed aan. Ik was nog wat waakzaam in mijn zit, maar dat mocht niet baten... Halverwege hadden we een stop en lag ik ernaast -O- Gelukkig mochten we de rit afmaken en dat pakte Camaro erg fijn op!

Afbeelding

Zoals je aan mijn hoofd ziet, was ik wat sceptisch over de afstand := Camaro niet _O-
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tussendoor had ik Vasse nog opgegeven, maar vanwege de vele regenval heb ik me toch afgemeld. Tien jaar geleden was ik gegaan, maar ben nu toch wel zuinig op mijn 18+er :)

Tot slot stond de oefencross in Rekken op het programma. Daar was ik nog nooit geweest, maar wat een leuke wedstrijd! :j Veel ruime en open stukken, een fantastische bodem en een mooie cross. We hebben twee fijne rondes gereden. De eerste ronde op de opsprongen een stop, tweede ronde fijn foutloos.

Afbeelding

Afbeelding

:wave:
Afbeelding

*-:) Speciale dank aan alle fotografen die bij de eventingwedstrijden te vinden zijn: Odd fotografie, Hocus Focus fotografie, Gabriëlle Pictures, Marja Koole Fotografie, Passafigo Fotografie en Appie Bosch fotografie.

Camaro en ik hebben onwijs veel plezier gehad dit seizoen, dat is wel te zien denk ik. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om met ons mee te kijken naar de herinneringen van de afgelopen maanden. :wave:

Henrike5

Re: SGW met Conarde E

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 20:16

Plezier spat er van af! Die pretoortjes van hem, super leuk om te zien <3

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 22:29

Hij heeft er echt plezier in zo te zien! *\o/*

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 23:06

Prachtig overzicht en super stoer.
Ik vond en vind boscrossen heerlijk, maar de vaste hindernissen altijd wel spannend. Na mijn ponytijd niet meer dan af en toe een boomstam gesprongen. :o

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 05:55

Mooie fotos! Je paard heeft een hele lieve uitstraling op de foto’s

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-25 07:29

senna21 schreef:
Prachtig overzicht en super stoer.
Ik vond en vind boscrossen heerlijk, maar de vaste hindernissen altijd wel spannend. Na mijn ponytijd niet meer dan af en toe een boomstam gesprongen. :o

Dat snap ik wel hoor! Het is ook zeker wel spannend. Ik kies tegenwoordig ook liever voor de gele (lage) route :D

En als ik de foto’s van mijn superblije paard zie, weet ik dat ik hem het crossen nog niet kan ontnemen. Hij vindt het echt een fantastisch spelletje.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 07:38

Super toffe foto's!! Ik vind de cross altijd zo gaaf om te zien! Leuk paard heb je!

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 08:55

Heel leuk blij paard met mooi zacht oog. Fijne foto’s :j
En de laatste is geniaal, gewoon zwaaien boven de hindernis. Hoezo relaxed?! :')

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 10:15

Wat prachtig om naar te kijken en wat een mooie foto's om te koesteren. Geweldig dat jullie hier samen zo van genieten!

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 13:39

Het plezier spat er vanaf <3, jullie zijn een leuke combi!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 16:35

Stoere plaatjes! Het blijft een gaaf paard <3

fakeredhead

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 17:40

Maar die stop-foto is wel echt op het perfecte moment gemaakt _O-

Verder een heerlijk enthousiast dier volgens mij! :D

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 22:03

Gave foto’s! En stoere combinatie

Ik geloof dat ik je weer op je paard heb geholpen in het bosje na de dubbelsprong (hagen). :+
Fijn dat het verder goed ging!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-25 22:10

Bedankt voor de leuke reacties!

Cookie2222 schreef:
Ik geloof dat ik je weer op je paard heb geholpen in het bosje na de dubbelsprong (hagen). :+

Ja, bedankt topper! Was heel blij met jullie :D De hinderniscontroleur wist volgens mij niet goed wat hij er mee moest, dus fijn dat jullie er waren om te helpen. Was echt zuur die val! We waren allebei uit focus omdat er volgens mij een ruiter met paard stond? Ik had eigenlijk wel kunnen weten dat Camaro zich dan slecht herpakt, maar toch gewoon dom aanrijden hè :') Gelukkig mochten we verder *\o/*

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 18:27

shirleyp schreef:
Bedankt voor de leuke reacties!

Cookie2222 schreef:

Ja, bedankt topper! Was heel blij met jullie :D De hinderniscontroleur wist volgens mij niet goed wat hij er mee moest, dus fijn dat jullie er waren om te helpen. Was echt zuur die val! We waren allebei uit focus omdat er volgens mij een ruiter met paard stond? Ik had eigenlijk wel kunnen weten dat Camaro zich dan slecht herpakt, maar toch gewoon dom aanrijden hè :') Gelukkig mochten we verder *\o/*

Graag gedaan!
Ja echt. Die hinderniscontroleur liep eerst naar z’n blaadje om op te schrijven en keek toen pas naar het paard.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-25 18:34

Wat een aansprekend koppie heeft je paard en die oortjes prikken zo blij naar voren!
Met recht een blije atleet, zijn leeftijd is hem niet aan te zien