Het leven is een modeshow, de ring onze catwalk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Het leven is een modeshow, de ring onze catwalk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-25 15:50

8-)
Veel om trots op te zijn dit wedstrijdseizoen, waaronder AVS Nederlands Kampioen Classic Trail (keihard gewerkt aan het herstellen van het vertrouwen tussen de balken) en DAWRA Nederlands Kampioen In Hand Trail Amateur/Open *\o/*

En vooral deden we dat in stijl *D En met op sommige dagen veel chaos omdat er voor ieder onderdeel een andere outfit nodig was. Je moet er wat voor over hebben :')

We begonnen het jaar in kopertinten
Afbeelding
Met een nieuw hoofdstel, dat ik bij Arthurs Westernstore uit De Kast had gevist en dat na wat liefde weer show-ready was <3
Afbeelding

Daarna was paars het thema van de dag. Met nieuwe chaps, die ik na 2x fout repareren eindelijk aan kon (en nóg zit de rits verkeerd, zó moeilijk om een goed naaiatelier in de buurt te vinden -O- )
Afbeelding
We pakken ook altijd wel een rondje hunter mee
https://boktimg.nl/img/m/KTmtln.jpg

Tijdens de NQHA zomershow verzopen we bijna om vervolgens in een soort draaimolen in een snel gecreëerde overdekte mini voorring met zn allen rondjes te stappen. Wedstrijden zijn nooit saai :+
Afbeelding

Daarna een bomvol weekend tijdens het International Arabian Sports Festival. Zelfs als ik voor twee klasses dezelfde outfit had, zat er wel iets tussen waar ik voor moest omkleden. Chaos :')
We gingen voor fancy paars in de In Hand klasses
Afbeelding
Hopjesvlablouse mét nieuwe chaps (want die gladleren waren toch niet de look die ik zocht := )
Afbeelding
In vol ornaat in oosters kostuum (waar ik enorm trots op ben, want zelf gemaakt!)
Afbeelding
En de volgende dag gewoon door met de modeshow in vrolijk, zomers citroengeel (met zelf toegevoegde extra bling *D ), hier in de hi-la-rische Prosecco Pleasure waarbij het dus de bedoeling is zo veel mogelijk in je glas over te houden terwijl de jury het je zo moeilijk mogelijk maakt :=
Afbeelding
En in nieuwe outfit in de dressuur, want dat moest in effen jasje. En die had ik niet. Maar ik zou ik niet zijn als ik zowel het jasje als plastron niet toch een 'twist' zou geven O:)
Afbeelding

Door naar het NK! Keihard gewerkt om mijn In Hand jasje af te krijgen, maar zooo blij met het resultaat <3
Afbeelding
En natuurlijk ook heel intens blij met en trots op dít resultaat *\%/*
Afbeelding
En ook pakten we een rondje dressuur mee
Afbeelding

Kort daarop reden we een demo op Equiday. Zo trots op hoe relaxt Diva zich liet rondsturen!
Afbeelding

Inmiddels zijn we vooral weer lekker in 'trainingsmodus' en pakken we her en der een wedstrijdje mee als dat past. Superblij met deze mooie foto van afgelopen weekend tussen de witte hekjes <3
Afbeelding

Twijfel nog steeds over wat voor frontriem ik nou wil bij mn dressuurset... suggesties zijn welkom *\o/*
Afbeelding

juval

Re: Het leven is een modeshow, de ring onze catwalk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 16:56

wat prachtig allemaal. En knap dat je zo veel zelf kunt maken.
gefeliciteerd met je kampioenstitel!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:02

Prachtige outfits op een prachtige combinatie <3

Gyselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 18:13

Wat gaaf! Leuk ook dat je de kostuums zelf maakt; ziet er fantastisch uit. Leuke blik heeft je merrie ook!

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 19:16

Gaaf hoor! Jullie zijn multi talenten! :#

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 19:23

Wauw wauw wauw , wat zijn jullie een veelzijdige fantastische combinatie zeg! *\o/*

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 19:23

Oeps dubbel gepost

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 19:31

Wauw zeg, wat zien jullie er keer op keer schitterend uit samen, wat jullie ook doen!
Dat zelfgemaakte Arabische kostuum is echt prachtig, en het staat jullie ook zo goed <3

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:16

Wat super gaaf, mooie outfits en onwijs veelzijdig

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 06:48

Wat zijn jullie een gouden combinatie. Echt, op iedere foto zien jullie er schitterend uit.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-25 06:52

Dankjulliewel voor de leuke reacties en mooie complimenten! :#

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 06:59

Wat ziet dat er gaaf uit! En wat een heerlijk veelzijdig paard :D Gefeliciteerd met de In Hand Trail titel!

ElsbethG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 08:00

heel gaaf al die verchillende outfits, gefeliciteerd!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 08:50

Wauw, wat prachtig zien jullie eruit zeg! En wat een veelzijdigheid. <3 Leuk dat je ook dressuurwedstrijdjes mee pakt. Waarom ook niet. :)
En dat Arabische kostuum is inderdaad ook echt schitterend. Lekker genieten van elkaar. Maar dat zit volgens mij wel goed.

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 09:00

Heel mooie foto's, tof wat je samen met je paard doet, ze heeft er ook zin in.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-25 09:31

Wederom dank! Diva is zo'n harde werker _/-\o_ Ze vindt het ook oprecht leuk, dat stukje uitdaging. En we hebben samen veel plezier in de afwisseling, we trainen weliswaar vooral western (maar mijn trainer kijkt ook breed biomechanisch), maar daarnaast ook dressuurlessen bij een meer klassieke juf met veel focus op houding en zit, en meer in de oprichting natuurlijk. Ik denk en hoop dat het goed is voor het lijf :D

En uiteraard doen we naast shinen in de showring ook vooral lekker veel hoofd leeg maken
Afbeelding

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 10:37

Ontzettend mooi en heerlijk dat je dit zo samen allemaal kan doen met haar.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 10:45

Heerlijk zo veelzijdig!

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 10:54

Geweldig zo veel kunnen samen en je outfits wauw <3 En je hebt echt overal aangedacht geweldig, je arabische kostuum is wel de topper maar je jas met rozen is ook zo mooi

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-25 15:34

Dankjulliewel!
Het rozenjasje ben ik zooo blij mee! Gebaseerd op een oud model van hobby horse. Wilde dat al zó lang, maar het jasje nergens meer te krijgen natuurlijk, 100 jaar antiek intussen :') Dus toen ik dit jasje 'kaal' voorbij zag komen mn kans gegrepen :D Was nog een hele zoektocht naar goede rozen, heb ze uiteindelijk uit de VS moeten halen omdat ik het hier niet kon vinden, maar intens blij met het resultaat <3
Je ziet het slecht op de foto's, maar er zit ook een subtiele rand bling langs <3

Wat kan een mens dan blij worden van zoiets 'simpels' als een jasje he *D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 16:07

Wat zijn jullie knap samen! Echt heel tof al die verschillende outfits én disciplines. Dat rozenjasje is echt gewéldig.

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 22:07

Wow wat een onwijs veelzijdig paard heb je daar met zulke mooie oog voor detail outfits!!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 08:56

Heel gaaf! Mijn motto is altijd: als ik niet de beste kan zijn, dan in ieder geval de mooiste.. jullie zijn beide!

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 09:06

Wat een mooie foto's. En mijn moto is ook een paard is gelukkig als hij verschillende dingen mag doen nou dat doe jij echt wel. Compliment hoor +:)+

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-25 11:29

Dankjulliewel weer voor de mooie woorden! *D

Zorro helemaal eens! Wij staan inmiddels geloof ik vooral bekend om mijn 'go big or go home', maar in de praktijk is het ook vaak genoeg 'rondje voor de foto's :') Maar hee, díe zijn dan in ieder geval goed {:}

Sanano die indruk heb ik ook altijd wel. Merk zo einde seizoen ook dat ze bijv de precisie van de in hands zat wordt, dus in de winter trainen we daar nauwelijks tot niet op. Ook ohz niet trouwens, dan gaan we echt weer even aan het lijf sleutelen ipv het polishen voor de wedstrijden. Toch ook een stukje variatie.
Oh en af en toe mag ze, als heuse echte merrie, heeeel boos doen: }>
Afbeelding