Veel om trots op te zijn dit wedstrijdseizoen, waaronder AVS Nederlands Kampioen Classic Trail (keihard gewerkt aan het herstellen van het vertrouwen tussen de balken) en DAWRA Nederlands Kampioen In Hand Trail Amateur/Open
En vooral deden we dat in stijl
En met op sommige dagen veel chaos omdat er voor ieder onderdeel een andere outfit nodig was. Je moet er wat voor over hebben 
We begonnen het jaar in kopertinten

Met een nieuw hoofdstel, dat ik bij Arthurs Westernstore uit De Kast had gevist en dat na wat liefde weer show-ready was

Daarna was paars het thema van de dag. Met nieuwe chaps, die ik na 2x fout repareren eindelijk aan kon (en nóg zit de rits verkeerd, zó moeilijk om een goed naaiatelier in de buurt te vinden
)
We pakken ook altijd wel een rondje hunter mee
https://boktimg.nl/img/m/KTmtln.jpg
Tijdens de NQHA zomershow verzopen we bijna om vervolgens in een soort draaimolen in een snel gecreëerde overdekte mini voorring met zn allen rondjes te stappen. Wedstrijden zijn nooit saai

Daarna een bomvol weekend tijdens het International Arabian Sports Festival. Zelfs als ik voor twee klasses dezelfde outfit had, zat er wel iets tussen waar ik voor moest omkleden. Chaos

We gingen voor fancy paars in de In Hand klasses

Hopjesvlablouse mét nieuwe chaps (want die gladleren waren toch niet de look die ik zocht
)
In vol ornaat in oosters kostuum (waar ik enorm trots op ben, want zelf gemaakt!)

En de volgende dag gewoon door met de modeshow in vrolijk, zomers citroengeel (met zelf toegevoegde extra bling
), hier in de hi-la-rische Prosecco Pleasure waarbij het dus de bedoeling is zo veel mogelijk in je glas over te houden terwijl de jury het je zo moeilijk mogelijk maakt

En in nieuwe outfit in de dressuur, want dat moest in effen jasje. En die had ik niet. Maar ik zou ik niet zijn als ik zowel het jasje als plastron niet toch een 'twist' zou geven

Door naar het NK! Keihard gewerkt om mijn In Hand jasje af te krijgen, maar zooo blij met het resultaat

En natuurlijk ook heel intens blij met en trots op dít resultaat

En ook pakten we een rondje dressuur mee

Kort daarop reden we een demo op Equiday. Zo trots op hoe relaxt Diva zich liet rondsturen!

Inmiddels zijn we vooral weer lekker in 'trainingsmodus' en pakken we her en der een wedstrijdje mee als dat past. Superblij met deze mooie foto van afgelopen weekend tussen de witte hekjes

Twijfel nog steeds over wat voor frontriem ik nou wil bij mn dressuurset... suggesties zijn welkom
Gefeliciteerd met de In Hand Trail titel! 
Ze vindt het ook oprecht leuk, dat stukje uitdaging. En we hebben samen veel plezier in de afwisseling, we trainen weliswaar vooral western (maar mijn trainer kijkt ook breed biomechanisch), maar daarnaast ook dressuurlessen bij een meer klassieke juf met veel focus op houding en zit, en meer in de oprichting natuurlijk. Ik denk en hoop dat het goed is voor het lijf